سفارش تبلیغ
صبا ویژن

دنیای فناوری و اطلاعاتpolymer (شیمی.نانو.مکانیک.پلاستیک.لاستیک.)


عاشق آسمونی
عاشقان
لحظه های آبی
پرسه زن بیتوته های خیال
وبلاگ شخصی محمدعلی مقامی
هو اللطیف

● بندیر ●
مهندسی پلیمر(کامپوزیت.الاستومر. پلاستیک.چسب ورزین و...)
بی عشق!!!
آخرین روز دنیا
مُهر بر لب زده
%% ***-%%-[عشاق((عکس.مطلب.شعرو...)) -%%***%%
کانون فرهنگی شهدا
یک کلمه حرف حساب
روانشناسی آیناز
داشگاه آزاد دزفول
.: شهر عشق :.
بانک اطلاعاتی خودرو
فقط عشقو لانه ها وارید شوند
پتی آباد سینمای ایران
منطقه آزاد
رازهای موفقیت زندگی
نور
توشه آخرت
عشق الهی: نگاه به دین با عینک محبت، اخلاق، عرفان، وحدت مسلمین
محمد قدرتی Mohammad Ghodrati
گروه اینترنتی جرقه داتکو
نهِ/ دی/ هشتاد و هشت
راه های و فواید و تاثیر و روحیه ... خدمتگذاری
ایـــــــران آزاد
پزشک انلاین
این نجوای شبانه من است
رویابین
* روان شناسی ** ** psychology *
حباب زندگی
ثانیه
دست نوشته
در تمام بن بستها راه آسمان باز است
مهندسی متالورژِی
دوزخیان زمین
پایگاه اطلاعاتی و کاربردی شایگان
mansour13
به دلتنگی هام دست نزن
حقوق و حقوقدانان
هامون و تفتان
قلب خـــــــــــــــــــــــــــاکی
کشکول
وبلاگ تخصصی مهندسی عمران
خبرهای داغ داغ
باران کوثری
عشق صورتی
دنیای بهانه
عشق طلاست
خانه اطلاعات
من هیچم
قدرت ابلیس
غلط غولوت
انجمن مهندسان ایرانی
just for milan & kaka
چالوس و نوشهر
نامه ی زرتشت
دنیای واقعی
تارنما
سامانتا
دختر و پسر ها وارد نشند اینجا مرکز عکس های جدید ودانلوده
محرما نه
موتور سنگین ... HONDA - SUZUKI ... موتور سنگین
ماهیان آکواریمی
قدرت شیطان
.... تفریح و سرگرمی ...
عد ل
راز و نیاز با خدا
عاشقان میگویند
جزیره ی دیجیتالی من
خلوت تنهایی
پرسش مهر 9
نـــــــــــــــــــــــــــــور خــــــــــــــــــــــــــــدا
اس ام اس عاشقانه
طوبای طوی
قلم من توتم من است . . .
منتظران دل شکسته
محمدرضا جاودانی
روح .راه .ارامش
اهلبیت (ع)
::::: نـو ر و ز :::::
باور
در سایه سار وحدت
چشمای خیس من
جالبــــــــــات و ....
دنیای پلیمر
کسب در آمد از اینترنت
سخنان برگزیده دکتر شریعتی
شناسائی مولکول های شیمیائی
بانک اطلاعات نشریات کشور
استاد سخن پرداز
لینکستان
سایت تخصصی اطلاع رسانی بازیافت
صنعت خودرو
پلیمرهای نوری
انجمن های تخصصی مهندسی پزشکی
سایت تخصصی پلیمر
مهندسی صنایع پلیمر
فرشته ای در زمین
نجوا
مجلات دانش پلیمر
امام رضا
سکوت شب
برای آپلود مطلب اینجا را کلیک کنید
وبلاگ تخصصی گزارش کار های آزمایشگاه
پشت خطی
بانک اطلاعات نشریات کشور
کتابخانه عرفانی ما
فناوری
بهترین سایت دانلود رایگان
آگهی رایگان صنایع شیمیایی
امار لحظه به لحظه جهان
محاسبه وزن ایده ال
کتابخانه مجازی ایران
مرکز تقویم
عکس هایی از سرتاسر جهان
سایت اطلاعات پزشکی
موتور ترجمه گوگل
پایگاه اطلاع رسانی شغلی

اولین دانشنامه نرم افزار ایران
بانک مقالات روانشناسی
جدول
اپلود عکس
اوقات شرعی
ضرب المثل ها وحکایت ها
متن فینگیلیش بنویسید و به فارس
دانلود نرم افزار
سایت تخصصی نساجی
طراح سایت
مرجع اختصاصی کلمات اختصاری
کتابخانه مجازی ایران
کتابخانه مجازی ایران
کتابخانه مجازی ایران
کتابخانه مجازی ایران
کتابخانه مجازی ایران
این چیه؟
معماری

مقابله با ویروس مخفی کننده فایل ها با دو روش کارامد

مقابله با ویروس مخفی کننده فایل ها با دو روش کارامد

اگر سیستم شما دچار ویروسی شده است که تمام فایل ها و پوشه های شما را به صورت مخفی در آورده و شما نمیتوانید خاصیت فایل ها را تغییر دهید نگران نباشید.

برای حل هر مشکل حتما راهی وجود دارد. ویروس مذکور فایل های شما را به صورت سیستمی و مخفی در می آورد و شما از داخل خود ویندوز نمیتوانید خاصیت مخفی بودن فایل ها را تغییر دهید زیرا غیر فعال است. برای بازگرداندن فایل های مخفی به حالت اول 2 راه وجود دارد :


ادامه مطلب


ارسال شده در توسط جواد ابراهیم پور

ویندوز کم توقع

زمان زیادی از رونمایی ویندوز جدید شرکت مایکروسافت با نام Windows ? نمی گذرد که توجه همه شرکت ها و دست اندرکاران صنعت IT به سوی این Windows معطوف شده است. قبل از این رونمایی مایکروسافت در مورد ویندوز ? بشدت مخفی کاری می کرد اما با این رونمایی مشخص شد که سیستم عامل جدید مایکروسافت دارای تغییرات عمده ای از زمان ویندوز ?? تاکنون است. ویندوز ? را می توان بهینه ترین ویندوز که تاکنون انتشار یافته است، دانست. در این نسخه از ویندوز با تحلیل هایی که از کاربران به عمل آمد، سعی در بهینه سازی محیط کاربری و سایر قسمت های این ویندوز شده است. می توان به جرأت ادعا کرد که دیگر عمر Vista به سر رسیده است و این سیستم عامل غیرمحبوب در بین کاربران، باید به مرور کنار گذاشته شود. دلایل تمایل کاربران در استفاده از Windows ? را می توان به شرح زیر دانست:


ادامه مطلب

ارسال شده در توسط جواد ابراهیم پور
در نظر بگیرید که سرعت کامپیوتر شما مرتباً کمتر و کمتر می شود، برنامه های نرم افزاری زمان زیادتری برای اجرا شدن لازم دارند و زمان وارد شدن به یک سایت در اینترنت، بسیار طولانی می شود. اتصال به شبکه اینترنت، همیشه مقصر و علت اصلی در پایین آمدن سرعت کامپیوتر نیست، بلکه خود کامپیوتر، مهمترین علت آن است. تعداد برنامه ها، فایل های قدیمی و حتی تنظیمات اشتباه، از دلایل کم شدن سرعت کامپیوتر هستند. 10 نکته مهم ذیل به کامپیوتر شما سرعت می بخشد


استارت سریع!

اگر عمل Shutdown در کامپیوتر درست انجام نشود، کامپیوتر در استارت بعدی، برای اینکه هارد را از لحاظ داشتن خطا یا اشتباه چک کند، با برنامه Scandisk استارت می شود که مستلزم صرف زمانی طولانی است. برای اینکه از اجرا شدن Scandisk جلوگیری کنید، به ترتیب زیر عمل کنید:
از منوی استارت بر روی Run کلیک کرده و بعد دستور msconfig را اجرا کنید. سپس قسمت system configuration programs را باز کنید و در قسمت Register، general کلیک کنید و سپس فرمان “ Scandisk after error by shutdown disabled “ را فعال کنید. در آخر، همه پنچره ها را با دستور ok ببندید و ویندوز را دوباره استارت کنید.


از کار انداختن پخش آهنگ هنگام بالا آمدن سیستم

اگر کامپیوتر شما هنگام بالا آمدن سیستم، آهنگ پخش می کند، در صورتی که آن را از کار بیندازید، کامپیوتر سرعت بیشتری خواهد داشت. برای این کار، به ترتیب از Start/Settings/Control Panel، قسمت Sounds and Multimedia را انتخاب کنید. پس از آن، پنچره ای باز می شود. در آنجا مشخص شده است که کدام قسمتها به همراه پخش آهنگ عمل می کنند. قسمتهایی که با پخش آهنگ همراه هستند، علامت بلند گویی را در کنار خود دارند بر روی قسمتهایی که می خواهید پخش آهنگ آنها را غیرفعال کنید، مارک بزنید. سپس از منوی Name که در زیر آن قرار گرفته است، دستور None را انتخاب کنید.


لغو دستور اجرای اتوماتیک برنامه ها

بسیاری از برنامه هاهنگام استارت به طوراتوماتیک اجرامی شوند. آیا شما واقعاً به همه آنها احتیاج دارید؟ برای اینکه از استارت شدن اتوماتیک این برنامه ها جلوگیری کنید، از منوی استارت، Run را انتخاب کرده و سپس دستور msconfig را اجرا کنید. از طریق Register و بعد “ Auto Start “ قادر نخواهید بود که برنامه مورد نیاز خود را به صورت مجزا انتخاب کنید، بلکه فقط می توانید علامت تیک (P) یا ضربدر (×) را از جلوی برنامه هایی که نمی خواهید اجرا شوند، بردارید.


پاک کردن برنامه ها

شما همواره برنامه هایی را از اینترنت Download می کنید. برای پاک کردن آنها از برنامه Uninstall استفاده کنید، که آن را می توانید به ترتیب از Start/Settings/Control Panel تحت نام Add/Remove Programs پیدا کنید.
برنامه ای را که می خواهید پاک کنید، مارک بزنید و بعد بر روی آیکون Add/Remove کلیک کنید. بدین ترتیب، برنامه به طور کامل از کامپیوتر شما پاک می شود


ایمیل های قدیمی را پاک کنید

ایمیل هایی که به خصوص با فایل های پیوست شده ( عکس، فیلم و فایل های موسیقی ) ارسال شده اند، سرعت و قدرت کامپیوتر را کاهش می دهند. به همین دلیل، تمام ایمیل های خود را به طور کامل بررسی کنید و آنهایی را که دیگر احتیاجی ندارید، پاک کنید.


Defragment کردن هارد

با دستور Defragment، هارد کامپیوتر خود را مرتب کنید. خود این کار، زمان می برد، ولی در عوض، سرعت کامپیوتر شما را بالا خواهد برد. برای این کار از منوی استارت Programs/Accessories/System tools/Disk Defragmenter را کلیک کنید.
نکته: پس از شروع عمل Defragment، کامپیوتر را به حال خود بگذارید و هیچ کار دیگری با آن انجام ندهید.


عکس زمینه را غیر فعال کنید.

این عکسها با وجود همه جذابیتی که دارند قدرت و سرعت کامپیوتر را کم می کنند. بنابراین، بهتر است که عکس پیش زمینه را بردارید. برای این کار با کلیک راست ماوس بر روی صفحه Desktop، Properties را انتخاب کنید و در قسمت Background، دستور None را انتخاب کنید.


فایل های موقت و آدرس های اینترنتی موجود در حافظه موقت را پاک کنید

در حالی که در اینترنت مشغول جستجو هستید، Browser مثلاً (Internet Explorer) کپی سایت های بازدید شده را بر روی هارد قرار می دهد. این کار، عمل جستجو را تسریع می کند، اما به تدریج مقدار زیادی اطلاعات جمع می شود که سرعت کامپیوتر را کم می کند. بنابراین، بهتر است که این فایل ها را پاک کنید. در Browser، از منوی بالای صفحه، Tools و سپس Internet Options را انتخاب کنید و آن گاه بر روی Delete Files، Delete Cookies کلیک کنید.


کاهش ظرفیت فایل ها و آدرس های اینترنتی که در کامپیوتر ذخیره می شوند.

پاک کردن هر روز فایل های موقت و آدرس های اینترنتی ، واقعاً اعصاب را خسته می کند. شما می توانید Cashe خود را طوری تنظیم کنید که فقط اطلاعات کمی را بتوانید ذخیره کنید.
برای این کار در Browser، Tools و سپس Internet Option را انتخاب کنید. در پنجره باز شده بر روی قسمت Settings کلیک کنید. در آنجا قسمت Amount of disk space to use را برابر مقدار 1MB تنظیم کنید.


روزآمد کردن ویندوز

شرکت مایکروسافت به طور مرتب نسخه های update ویندوز خود را برای کاربرانش ارائه می دهد. در نتیجه، قادر خواهید بود که درایوها و فایل های جدید را به صورت رایگان Download کنید. از منوی استارت، قسمت Windows update را انتخاب کنید. با این کار، ویندوز نصب شده بر روی کامپیوتر شما update خواهد.


مراقب ویروسها باشید

بعضی از ویروسها اثر بسیار مخربی بر روی سرعت سیستم شما دارند به همین دلیل باید همواره یک آنتی ویروس قوی را بر روی سیستم خود نصب نمائید و دقت کنید داشتن قویترین آنتی ویروس بدون Update کردن آن عملاُ هیچ ارزشی ندارد. به زودی یک ویروس شایع را که اثر بسیارمخربی را بر روی سرعت سیستمها دارد را به شما معرفی مینمائیم.

ارسال شده در توسط جواد ابراهیم پور
ترکیبات کلید Ctrl :


Ctrl+q در بعضی از برنامه ها خروج است.
Ctrl+w در اکثر برنامه هایی که چند فایل را باهم باز می کنند مثل Ms-Word, کلا Ms-Office , Adobe Photoshop ,Ms-internet Explorer, ... فایل باز شده جاری را می بندد.
Ctrl+e جستجو در مسیر جاری.
Ctrl+r تازه کردن صفحه معادل کلید F5 و Refresh
Ctrl+y وقتی که یک عمل به عقب باز میگردیم (Undo) این کلید ها یک عمل به جلو می روند (Redo) البته در بعضی برنامه ها معمولا محصولات آفیس مایکروسافت اینگونه هستند .
Ctrl+i باز کردن قسمت علاقه مندی هاFavorites
Ctrl+o باز کردن فایل جدید در اکثر برنامه ها ، معادل File>Open
Ctrl+p پرینت گرفتن در اکثر برنامه ها.
Ctrl+a انتخاب همه آیتم ها.
Ctrl+s در اکثر برنامه ها ذخیره فایل جاری .Save
Ctrl+d در اینترنت اکسپلورر صفحه باز شده جاری را به علاقه مندی ها اضافه می کند (معادل Favorites>Add to Favorites) و در ویندوز هم آیتم (آیتم های) انتخاب شده را پاک می کند. (ترفندستان.کام)
Ctrl+f جستجو.
Ctrl+h معادل History (ابته در ویرایشگر نوت پد معادل Find / Replace است)
Ctrl+l در اینترنت اکسپلورر معادل File>Open است.
Ctrl+z بازگشت به آخرین عملیات انجام شده .Undo
Ctrl+x انتقال (برش) آیتم مورد نظر در حافظه کلیپبوردCut.
Ctrl+c کپی آیتم مورد نظر در حافظه کلیپبورد.Copy
Ctrl+v فراخوانی آیتم مورد نظر از حافظه کلیپبورد.Past
Ctrl+b پنجره سازماندهی علاقه مندیها (Organize Favorites) را باز می کند.
Ctrl+n در اینترنت اکسپلورر (تقریبا تمامی مرورگرها) یک پنجره جدید باز می کند.
Ctrl+F1 در اکثر برنامه ها ی مختلف راهنمای برنامه را باز می کند .
Ctrl+F4 باز کردن لیست پایین رونده Address Bar در مرورگر اینترنت اکسپلورر و مرورگر ویندوز.
Ctrl+F10 باز کردن منو های بالای پنجره برنامه ها مثل File,Edit,....
Ctrl+BackSpace موقع ویرایش متن همان کار BackSpace را انجام می دهد با این تفاوت که به جای پاک کردن کاراکتر به کاراکتر کلمه به کلمه پاک می کند.
Ctrl+5 معادل Select All در اکثر ویرایشگر های متنی.
Ctrl+Home درحالت ویرایش مکان نما را به اول صفحه انتقال می دهد.
Ctrl+End درحالت ویرایش مکان نما را به آخر صفحه انتقال می دهد.
Ctrl+Insert کپی آیتم(های) انتخاب شده در حافظه کلیپ بورد(Copy).

ترکیبات کلید Alt :


Alt+A باز کردن منوی علاقه مندی ها و قرار گرفتن بر روی Add to Favorites
Alt+D انتقال مکان نما به Address Bar
Alt+F4 بستن پنجره جاری.
Alt+Space Bar معادل راست کلیک بر روی نوار عنوان پنجره جاری.
Alt+Esc پیمایش بین پنجره های باز جاری.
Alt+Tab سوییچ کردن بین پنجره های باز جاری.
Alt+BackSpace در بعضی از ویرایشگرها معادل Undo عمل می کند (معمولا ویرایشگرهای قدیمی و تحت داس)
Alt+Home در مرورگر اینترنت اکسپلورر به صفحه خانگی پرش می کند.
Alt+Right Arrow معادل Forward در مرورگر ویندوز.
Alt+Left Arrow معادل Back در مرور گر ویندوز.
Alt+Number ترکیب کلید Alt به همراه زدن یک عدد از قسمت سمت راست صفحه کلید در حالت ویرایش یک کاراکتر معادل کد اسکی عدد وارد شده نمایش می دهد . مثلا اگر Alt را نگه داشته و 789 را وارد کنیم پس از رها کردن کلید Alt این کاراکتر نمایش داده می شود : § .
Alt+Enter متعلقات (Properties) آیتم(های) انتخاب شده را نمایش می دهد.
Alt+PrintScreen از پنجره جاری یک عکس تهیه می کند و به حافظه کلیپ بورد انتقال می دهد.

ترکیبات کلید Shift :


Shift+F10 معادل راست کلیک.
Shift+Del پاک کردن کامل آیتم (های) انتخاب شده .یعنی بدون این که به سطل بازیافت انتقال یابد پاک می شود.
Shift+tab وارونه کاری که Tab انجام می دهد.
Shift+Insert فراخوانی اطلاعات از حافظه کلیپبورد (Paste)

ترکیبات WinKey :


خود WinKey باز شدن منوی Start در ویندوز.
WinKey+E باز کردن My Computer در حالت Folders.
WinKey+R باز کردن پنجره Run.
WinKey+U باز کردن پنجره Utility Manager.
WinKey+D نمایش دسکتاپ معادل Show Desktop
WinKey+F جستجو.
WinKey+Ctrl+F جستجوی یک کامپیوتر در شبکه.
WinKey+L قفل کردن کامپیوتر .یا رفتن به حالت Swich User
WinKey+M تمامی پنجره های باز را Minimize می کند.
WinKey+Shift+M تمامی پنجره های Minimize شده را Restore می کند


ارسال شده در توسط جواد ابراهیم پور
ارسال شده در توسط جواد ابراهیم پور

بازی کامپیوتری ATV Quadro Racing یک بازی رالی با سبک متفاوت از بازی هایی که تا به حال در سایت میهن دانلود قرار گرفته است. در این بازی شما با انتخاب موتور هایی زیبا و تنظیماتی که در موتور و ظاهر این موتور ها خواهید داد به مسابقات بسیار هیجان انگیزی خواهید رفت. در مراحل بسیار زیبای این بازی شما با صحنه های بسیار متفاوت از انچه تابه حال در بازی های دیگر دیدد مواجه خواهید شدبرخی از صحنه های این بازی مهیج کامپیوتر در عکس های زیر قابل مشاهده است. از مراحل این بازی توضیح دادیم حال چرا این مراحل متقاوت است؟به این دلیل این لغب داده شده چون در شرایط و مکان های مختلفی این مسابقات اجرا خواهد شد برای مثال از کوهستان های برفی تا بیایان های خشک و سواحل دریا را میتوان مثال زد.به طور خلاصه بازی کامپیوتری ATV Quadro Racing یک بازی فوق العاده با حجم مناسب برای همه عزیزانی است که علاقه به این سبک بازی دارند میهن دانلود این بازی را به شما پیشنهاد میدهد.

 برخی وی‍ژه گی های بازی کامپیوتری ATV Quadro Racing:
-  گرافیک زیبا و بسیار جذاب
-  وضیعت نمایش دوربین ها و حالات مختلف در بازی
- بازی ساده و جذاب و راحت
-  قابلیت بازی به صورت اماتور یا به صورت جام
- قابلیت تنظیم بازی در حالت های اسان, معمولی, سخت, بسیار سخت
- حجم کم بازی 38 مگابایت در عین گرافیک بالا و مناسب
-
و...

بازی کامپیوتر رالی موتورها

بازی جدید کامپیوتر رالی

ادامه مطلب...

ارسال شده در توسط جواد ابراهیم پور

 با  عضویت شما در خبر نامه وبلاگ جامع مهندسی صنایع، از این پس آخرین تغییرات وبلاگ ( قرار گرفتن مقالات و مطالب جدید )  به ایمیل شما ارسال می شود.

 با وارد کردن نام و ایمیل خود در قسمت عضویت در خبرنامه(قسمت سمت چپ وبلاگ)به راحتی در جریان اخرین مقالات مهندسی صنایع قرار بگیرید.لینک برخی از مقالات و پایان نامه ها فقط برای اعضاء عضو خبرنامه فرستاده  می شود. 

 

 


دانلود کامل ترین جزوه و مرجع اکسس Access

پروژه کارت مدیریت فنی و حرفه ای

دانلود جزوات مهدسی صنایع

دانلود جزوات مهندسی صنایع صنعتی شریف

تفاوت مدیریت ایرانی و ژاپنی

دانلود جزوه SPC

کاربرد MIS در منایع انسانی

بازیگر

کی به کیه

پروژه مدیریت آموزشگاه

مهندسی و مدیریت

OEE چیست

ISO10006

سوالات کارشناسی ارشد سال 87

رسالت مهندسی صنایع

شب یلدا

جزوه اموزشی primavera

صنعت خودرو سازی ایران و جهان

منایع و سر فصل های کارشناسی ارشد مهندسی صنایع

مبانی تضمین کیفیت

فواید ، موانع وآینده نظریه شش سیگما

جزوه اکسس access

جزوه آموزش Office و ICDL

مدیریت بحران

مشکلات ISO TS

CP و CPK چیست؟

دیروز فردى که مانع پیشرفت شما در این اداره بود درگذشت

خرد جمعی بر باهوشترین فرد و یا افراد همان جمع برتری دارد!

مدیریت ریسک

دانلود جزوه آموزشی SPC

دانلود جزوه برنامه ریزی تولید

دانلود جزوه آموزشی حل مسله

جزوه آموزشی FMEA

مقاله در مورد تلفیق کانو(KANO) و QFD

مطالبی مفید در مورد COQ

جزوه آموزش DOE

جزوه تولید ناب

دانلود جزوه آموزش Minitab

ظرفیت پذیرش دانشجوی کارشناسی ارشد مهندسی صنایع

تیم سازی

نرم افزار شمسی ساز MSP

روش تامین مالی پروژه های زیربنایی

کتاب SPC ساپکو

جزوه آموزشی پریماورا Primavera

PFMEA,MSA,SPC,DOE,QFD

ظرفیت های مهندسی صنایع -مهندسی صنایع 86

آموزش تایپ فارسی

یک مقاله عالی و کامل در مورد تشریح مراحل اصولی طراحی کارخانه و ارزیابی مالی پروژه

یک مقاله در مورد تفکر ناب Lean Thinking

یک مقاله عالی و کامل در مورد تکنیکهای گروهی برای خلق ایده ها

دانلود پایان نامه QFD (پایان نامه های مهندسی صنایع)

منابع و سرفصل های کارشناسی ارشد رشته های صنایع – صنایع و صنایع – سیستم

دانلود رایگان دیکشنری مهندسی صنایع از سایت بابیلون

جزوه آموزش ARENA

نرم افزار کامفار COMFAR EXPERT III چیست؟

آموزش نرم افزار کامفار CAMFAR

آموزش VISIO

روشهای هزینه یابی کیفیت

چگونگی تهیه مقالات برای ارائه رسمی

مدیریت ریسک چیست؟

شمسی ساز ماکروسافت پروجکت

مهندسی جوش2

مهندسی جوش

جزوه کنترل پروژه تهران جنوب

دانلود کتب PMIوWBSو PMIبرای Earned Value

حل المسایل فیزیک هالیدی ویرایش ?

دانلود کتاب مبانی فیزیک هالیدی - رزنیک - واکر ویرایش 7

هند بوک شش سیگما

کتب مهندسی صنایع به زبان اصلی

دانلود نرم افزار CRAFT

دانلود نرم افزار ALDEP

دانلود نرم افزار WIN QSB

کتاب خودآموز microsoft office 2003

کتاب روش شناسی مدیریت پروژه

دانلود کتاب تئوری احتمال شلدون راس

پروژه MIS

برنامه ریزی خطی لیبرمن و هیلییر

ERPچیست؟

دانلود کتاب برنامه ریزی خطی و روابط شبکه ای بازارا

هندبوک مهندسی صنایع

روش جستجوی تابو در مسائل بهینه یابی

مقالاتی در زمینه مدیریت کیفیت

الگوریتم مورچگان چیست؟

پروژه درس تحلیل سیستم

جزوات دانشگاه پیام نور (طرح ریزی،کنترل موجودی،ارزیابی و ...)

کتاب آموزش MSP2007

جزوه تحلیل سیستم(شماره 2)

برخی از نرم افزارهای کاربردی در مهندسی صنایع

مقالات مدیریت پروژه و اموزش نرم افزار سیستم کنترل پروژه Primavera P3.3

چگونه جای مناسب برای کارمند جدید را تشخیص دهیم:

درصد پذیرش در آزمون کارشناسی ارشد صنایع 86

جزوه تحلیل سیستم

سوالات کارشناسی ارشد مهندسی صنایع - صنایع و صنایع - سیستم سال ??

جزوه MIS

راهنمای MS Project (کنترل پروژه مایکروسافت 2000

جزوه آمار مهندسی

جزوه طرح ریزی واحدهای صنعتی

سیستمهای اطلاع رسانی

PMBOK

آشنایی با انتخاب تامین کنندگان در زنجیره تامین

آشنایی با TQM

آشنایی با QFD

آشنایی با 5S

آشنایی با MSA

آشنایی با سیستمهای اطلاعاتی

آشنایی با ISO-TS

آشنایی با مدیریت روابط مشتری : (CRM)

آشنایی با تجزیه و تحلیل حالات خرابی بالقوه و آثار آن (FMEA)

حل المسائل کنترل کیفیت آماری

حل المسائل آمار مهندسی لیبرمن

نرم افزار PIXEL

آموزش نرم افزار MSP

کنترل کیفیت

آموزش نرم افزار SAS

آموزش نرم افزار MINITAB

ماکروی اکسل برای چیدمان کارخانه

جزوه آشنایی با مبانی کامپیوتر

جزوه آموزش HTML

آموزش SQL

آموزش اکسس

آموزش سریع و آسان اکسل

این هم چند تا جزوه عالی درسی از دروس مهندسی صنایع(جزوه برنامه ریزی تولید و ERP و...)2

این هم چند تا جزوه عالی درسی از دروس مهندسی صنایع (جزوه کنترل پروژه)1

S5 چیست؟

FMEA چیست؟

فرایند بهره وری در واحدهای صنعتی

مدل کانو (KANO)

جایگاهWBS در نت

یک صد قاعده و قانون برای مدیریت پروژه ناسا(قسمت دوم)

فرایندهای پروژه

یک صد قاعده و قانون برای مدیریت پروژه ناسا(قسمت اول)

شش سیگما و تولید ناب(قسمت دوم)

شش سیگما و تولید ناب(قسمت اول)

BSC چیست ؟ (قسمت دوم)

تعریف سیستم اطلاعات مدیریت(MIS)

BSC چیست ؟ (قسمت اول)

 ISO9001 (قسمت دوم)

ISO9001 (قسمت اول(

کایزن

مقدمه ای بر زنجیره تامین(SCM)

شش سیگما

تولید چابک

CBM

TPM

EFQM

گزارشات عملکرد


ارسال شده در توسط جواد ابراهیم پور



ESET NOD32 Smart Security & Antivirus 4.0.314
دانلود آنتی ویروس کرک شده NOD 32



Eset Nod32 Antivirus 4 whit crack & serial
نسخه آنتی ویروس جدید Nod32 که یک آنتی ویروس پرسرعت و پرقدرت محسوب میشه با کمترین تاثیر گزاری بر سرعت سیستم شما میتونه جدیدترین ویروسها رو شناسایی کنه . هم اکنون سایت NecBlog نسخه 4 این آنتی ویروس را همراه با کرک برای شما قرار داده .

قابلیتهای کلیدی نرم افزار آنتی ویروس نود 32
استفاده از تکنولوژی ThreatSense® برای شناسایی لحظه ای ویروس های ناشناخته
کمترین میزان مصرف CPU usage
سریعترین میزان جستجو در بین تمامی آنتی ویروس ها
مدیریت و استفاده آسان از نرم افزار
محافظت از تمامی مسیرهای قابل نفوذ از جمله HTTP, POP3, SMTP و removable media
اجرای خودکار برنامه در زمان بالا آمدن سیستم عامل
قابلیت AMON : مانیتورینگ ویروس ها - جستجو و از بین بردن ویروسها
قابلیت IMON : مانیتورینگ اینترنت (مانند فایروال عمل میکند) - حفاظت سیستم در کار با اینترنت
قابلیت EMON : مانیتورینگ ایمیل - حفاظت و ویروسیابی ایمیل ها
قابلیت DMON - مانیتورینگ اسناد - حفاظت از تمامی اسناد متنی و غیر متنی شما در مقابل ویروس ها
قابلیت به روز رسانی خودکار با حجم نسبتا کم

ESET.NOD32.Smart.Security.4.0.314
Info
ESET Smart Security is a fully integrated security solution and includes antivirus, anti-spyware, a personal firewall and antispam. While some competitive solutions purport to have similar functionality, ESET has developed a unique approach that provides true and full integration of point security solutions. The key advantage of this approach is that individual protection modules are able to communicate together seamlessly, to create unparalleled synergy to improve the efficiency and effectiveness of protection. Moreover, the integrated architecture guarantees optimal utilization of system resources, so ESET Smart Security continues ESET’s well know reputation for providing rock solid security in a small footprint that will not slow down an individual’s computer.
Changes in ESET Smart Security 4.0:
* Firewall - Added support for UAC
* Export/Import of root SSL certificate to well known web browsers (Firefox, Opera, Internet Explorer)x
* Windows Live Mail v14 (Beta) is supported also
* Added support for including external programs to iso image (recovery CD function)x
* Added possibility to edit user-defined servers for update module
* Support of SSL on Microsoft Windows 2000 has been added
* Improved filtering of logs is available now(smart filtering)x
* Support “Download Headers” mode in MS Outlook (Exchange, IMAP)x
* Exclusions work for mapped network drives (there must be two exclusions: one for mapped path and one for UNC path)x
* Added port for MSN (1863) in Firewall rules (local) settings available

ESET.NOD32.Anti.Virus.4.0.314

Info
ESET NOD32 Antivirus System provides well balanced, state-of-the-art protection against threats endangering your PC and enterprise systems running various platforms from Microsoft Windows 95 / 98 / ME / NT / 2000 / 2003 / XP, through a number of UNIX/Linux, Novell, MS DOS operating systems to Microsoft Exchange Server, Lotus Domino and other mail servers. Viruses, worms, trojans and other malware are kept out of striking distance of your valuable data. Advanced detection methods implemented in the software even provide protection against the future threats from most of the new worms and viruses.The fourth generation of the NOD32 Antivirus System features a fully integrated software suite characterized by an unprecedented detection track record, the fastest scanning rates and extremely low utilization of system resources

Changes in NOD32 Antivirus 4.0
* Export/Import of root SSL certificate to well known web browsers (Firefox, Opera, Internet Explorer)x
* Windows Live Mail v14 (Beta) is supported also
* Added support for including external programs to iso image (recovery CD function)x
* Added possibility to edit user-defined servers for update module
* Support of SSL on Microsoft Windows 2000 has been added
* Improved filtering of logs is available now(smart filtering)x
* Support “Download Headers” mode in MS Outlook (Exchange, IMAP)x
* Exclusions work for mapped network drives (there must be two exclusions: one for
mapped path and one for UNC path

Download

دانلود آنتی ویروس نود 32 - نسخه اسمارت سکوریتی 4.0.314
ESET NOD32 Smart Security 4.0.314 - 32 Bit


دانلود آنتی ویروس نود 32 - نسخه آنتی ویروس 4.0.314

ESET NOD32 AntiVirus 4.0.314 - 32 Bit






Password : www.necblog.com


ارسال شده در توسط جواد ابراهیم پور

 

قدرتمندترین نرم افزار رایت Alcohol 120% 1.9.8.7117 Retai

 

جدیدترین نسخه ی نرم افزار Alcohol 120% از شرکت Alcohol Soft می باشد که به شما اجازه می دهد از CD های معمولی و قفل دار خود ، کپی های دقیق و درست تهیه کنید. همچنین شما می توانید از CD های کنسولهای بازی خود همچون PlayStation کپی اصل تهیه نمایید. به شما پیشنهاد می کنیم که برای گرفتن کپی از CD های بازی - فیلم - موزیک و برنامه های خود از این برنامه استفاده کنید. چرا که این برنامه - نسخه ی کاملی از سی دی های اصل شما را تهیه کرده و آن را بر روی سی دی مقصد ( سی دی خام شما ) رایت می کند.

یکی از ویژگی جالب آن ایجاد یک درایو مجازی سی‌دی یا دی‌وی‌دی است. همان‌طور که می‌دانید برخی ‌برنامه‌ها و مخصوصا بازی‌ها برای اجرا نیاز دارند که سی‌دی آن‌ها داخل درایو ‌سی‌دی یا دی‌وی‌دی باشد. ولی با نصب این‌ نرم‌افزار دیگر این کار لازم نیست. چون این برنامه یک عکس‌برگردان از سی‌دی یا دی‌وی‌دی مربوطه می‌گیرد و تحت همان نام در یک درایو مجازی قرار می‌دهد. به این ترتیب برای اجرای بازی یا برنامه نیازی به اصل سی‌دی یا دی‌وی‌دی نیست و در عوض عکس‌برگردان آن از درایو مجازی اجرا می‌‌‌‌‌شود.

جالب‌تر آن که اگر درایو دی‌وی‌دی ندارید می‌توانید فیلم‌های دی‌وی‌دی را هم که احیانا دانلود کرده‌اید به کمک همین درایو مجازی مشاهده کنید! این هم جزو برنامه های قوی و پر کاربرد برای رایت و تکثیر انواع و اقسام CD و DVD است. حتی شما می توانید با این برنامه درایو مجازی بسازید و بازی ها و برنامه هایی که نیاز به CD دارند رو گول بزنید و از روی یه image اجرا کنید! این برنامه از انواع image ها پشتیبانی می کند! MDS, CCD, BIN, CUE, ISO, CDI, BWT, BWI, BWS, BWA و . . .این برنامه قادر به ساخت 31 درایو مجازیه،تا کاربر بتواند CD ها یا DVD هاشو بدون قرار دادن در درایو اجرا کند.

 

قابلیت های کلیدی نرم افزار Alcohol 120% 4.0:

- پشتیبانی از اکثر فرمت ها MDS,CCD,BIN,CUE,ISO,CDI,BWT,BWI,BWS,BWA و ...

- کپی و پشتیبان گیری از انواع سی دی و دی وی دی

- قابلیت ساخت 31 درایو مجازی جهت اجرای بدون نیاز به سی دی

- قابلیت پاک کردن اطلاعات از روی سی دی و دی وی دی

- قابلیت ساخت ایمیج از سی دی و دی وی دی

- رایت هرگونه قفل سی دی و دی وی دی و سی دی های خش دار

- سازگاری با نسخه های مختلف ویندوز از جمله ویندوز محبوب ویستا

- محیطی ساده و کاربر پسند

- و ...

 Download Alcohol 120% 1.9.8.7117 Retai / دانلود نرم افزار رایت


ادامه مطلب

ارسال شده در توسط جواد ابراهیم پور

نقش PLC در اتوماسیون صنعتی

مقدمه :

امروزه در بین کشورهای صنعتی ، رقابت فشرده و شدیدی در ارائه راهکارهایی برای کنترل بهتر فرآیندهای تولید ، وجود دارد که مدیران و مسئولان صنایع در این کشورها را بر آن داشته است تا تجهیزاتی مورد استفاده قرار دهند که سرعت و دقت عمل بالایی داشته باشند. بیشتر این تجهیزات شامل سیستم‌های استوار بر کنترلرهای قابل برنامه‌ریزی (Programmable Logic Controller
) هستند. در بعضی موارد که لازم باشد می‌توان PLCها را با هم شبکه کرده و با یک کامپیوتر مرکزی مدیریت نمود تا بتوان کار کنترل سیستم‌های بسیار پیچیده را نیز با سرعت و دقت بسیار بالا و بدون نقص انجام داد.
قابلیت‌هایی از قبیل توانایی خواندن انواع ورودی‌ها (دیجیتال ، آنالوگ ، فرکانس بالا...) ، توانایی انتقال فرمان به سیستم‌ها و قطعات خروجی ( نظیر مانیتورهای صنعتی ، موتور، شیر‌برقی ، ... ) و همچنین امکانات اتصال به شبکه ، ابعاد بسیار کوچک ، سرعت پاسخگویی بسیار بالا، ایمنی ، دقت و انعطاف پذیری زیاد این سیستم‌ها باعث شده که بتوان کنترل سیستم‌ها را در محدوده وسیعی انجام داد.

مفهوم کنترلرهای قابل برنامه‌ریزی
PLC :

در سیستم‌های اتوماسیون وظیفه اصلی کنترل بر عهده PLC
است که با گرفتن اطلاعات از طریق ترمینالهای ورودی، وضعیت ماشین را حس کرده و نسبت به آن پاسخ مناسبی برای ماشین فراهم می‌کند. امکان تعریف مدهای مختلف برای ترمینالهای ورودی/خروجی یک PLC، این امکان را فراهم کرده تا بتوان PLC را مستقیما به المانهای دیگر وصل کرد. علاوه بر این PLC شامل یک واحد پردازشگر مرکزی( CPU) نیز هست، که برنامه کنترلی مورد نظر را اجرا می‌کند. این کنترلر آنقدر قدرتمند است که می‌تواند هزارها I/O را در مدهای مختلف آنالوگ یا دیجیتال و همچنین هزارها تایمر/ کانتر را کنترل نماید. همین امر باعث شده بتوان هر سیستمی، از سیستم کنترل ماشین‌هایی با چند
I/O که کار ساده‌ای مثل تکرار یک سیکل کاری کوچک انجام می‌دهند گرفته تا سیستم‌های بسیار پیچیده تعیین موقعیت و مکان‌یابی را کنترل نمود. این سیستم می‌تواند بدون نیاز به سیم‌بندی و قطعات جانبی و فقط از طریق نوشتن چند خط برنامه تا صدها تایمر را در آن واحد کنترل و استفاده نماید.


زمان پاسخ‌گویی Scan Time
:

این زمان بستگی به سرعت پردازش CPU
مدل انتخاب شده PLC و طول برنامه کاربر دارد. از یک میکرو‌ثانیه تا ده میلی ثانیه می‌باشد. مثلا در مواقعی که I/O از سیستم اصلی دور باشد، چون مجبور به نقل و انتقال سیگنالها به سیستم دورتری هستیم در نتیجه زمان اسکن زیاد می‌شود. همچنین مانیتور کردن برنامه کنترلی اغلب به زمان اسکن می‌افزاید چرا که CPU کنترلر مجبور است وضعیت کنتاکتها، رله‌ها ، تایمر‌ها و... را روی CRT یا هر وسیله نمایشگر دیگری بفرستد.

قطعات ورودی :

هوشمند بودن سیستم اتوماسیون بیشتر مربوط به توانایی PLC
در خواندن سیگنالهای ارسالی از انواع ورودی‌ها، دستی، اتوماتیک و حس‌گرهای خودکار می‌باشد. قطعات ورودی نظیر شستی‌های استارت/ استوپ ، سوییچ‌ها، میکرو‌سوییچ‌ها، سنسورهای فتوالکتریک، proximity ، level sensor ، ترموکوپل، PT100 و...
PLC از این سنسورها برای انجام عملیاتی نظیر تشخیص قطعه روی نوار نقاله حامل قطعات، تشخیص رنگ، تشخیص سطح مایعات داخل مخزن، آگاهی داشتن از مکانیزم حرکت و موقعیت جسم، تست کردن فشار مخازن و بسیاری موارد دیگر، استفاده می‌کند.
سیگنالهای ورودی یا دیجیتال هستند و یا آنالوگ، که در هر صورت ورودی‌های PLC
را توان در مدهای مختلف تنظیم و مورد استفاده قرار داد.

قطعات خروجی :

همانطوری که می‌دانید یک سیستم اتوماسیون شده بدون داشتن قابلیت اتصال به قطعات خروجی از قبیل سیم‌پیچ، موتور، اینورتر، شیربرقی ، هیتر و ... کامل نخواهد بود. قطعت خروجی نحوه عملکرد سیستم را نشان می‌دهند و مستقیما تحت تاثیر اجرای برنامه کنترلی سیستم هستند در خروجی‌های PLC
نیز مدهای مختلفی برای اعمال سیگنال به المانهای خروجی وجود دارد.


نقش کنترلرهای قابل برنامه‌ریزی (PLC
) در اتوماسیون صنعتی :

در یک سیستم اتوماسیون، PLC
بعنوان قلب سیستم کنترلی عمل می‌کند. هنگام اجرای یک برنامه کنترلی که در حافظه آن ذخیره شده است، PLC همواره وضعیت سیستم را بررسی می‌کند. این کار را با گرفتن فیدبک از قطعات ورودی و سنسورها انجام می‌دهد. سپس این اطلاعات را به برنامه کنترلی خود منتقل می‌کند و نسبت به آن در مورد نحوه عملکرد ماشین تصمیم‌گیری می‌کند و در نهایت فرمانهای لازم را به قطعات و دستگاههای مربوطه ارسال می‌کند.


مقایسه تابلوهای کنترل معمولی با تابلوهای کنترلی مبتنی بر PLC
:

امروزه تابلوهای کنترل معمولی ( رله‌ای ) خیلی کمتر مورد استفاده قرار می‌گیرند. چرا که معایب زیادی دارند. از آنجا که این نوع تابلوها با رله‌های الکترو‌مکانیکی کنترل می‌شوند، وزن بیشتری پیدا می‌کنند، سیم‌کشی تابلو کار بسیار زیادی می‌طلبد و سیستم را بسیار پیچیده می‌کند. در نتیجه عیب‌یابی و رفع مشکل آن بسیار پرزحمت بوده و برای اعمال تغییرات لازم در هر سال و یا بروز کردن سیستم بایستی ماشین را بمدت طولانی متوقف نمود که این امر مقرون به صرفه نخواهد بود. ضمنا توان مصرفی این تابلوها بسیار زیاد است.
با بوجود آمدن PLC
، مفهوم کنترل و طراحی سیستم‌های کنترلی بطور بسیار چشمگیری پیشرفت کرده است و استفاده از این کنترلر‌ها مزایای بسیار زیادی دارد. که به برخی از این موارد در زیر اشاره کرده‌ایم. که با مطالعه آن می‌توان به وجه تمایز PLC با سایر سیستم‌های کنترلی پی برد:
سیم بندی سیستم‌های جدید در مقایسه با سیستم‌های کنترل رله‌ای تا 80? کاهش می‌یابد.
از آنجاییکه PLC
توان بسیار کمی مصرف می‌کند، توان مصرفی بشدت کاهش پیدا خواهد کرد.
توابع عیب یاب داخلی سیستم PLC
، تشخیص و عیب‌یابی سیستم را بسیار سریع و راحت می‌کند.
برعکس سیستم‌های قدیمی در سیستم‌های کنترلی جدید اگر نیاز به تغییر در نحوه کنترل یا ترتیب مراحل آن داشته باشیم، بدون نیاز به تغییر سیم‌بندی و تنها با نوشتن چند خط برنامه این کار را انجام می‌دهیم. در نتیجه وقت و هزینه بسیار بسیار اندکی صرف انجام اینکار خواهد شد.
در مقایسه با تابلو‌های قدیمی در سیستم‌های مبتنی بر PLC
نیاز به قطعات کمکی از قبیل رله ، کانتر، تایمر، مبدل‌های A/D و D/A و... بسیار کمتر شده است. همین امر نیز باعث شده در سیستم‌های جدید از سیم‌بندی، پیچیدگی و وزن تابلو‌ها به نحو چشمگیری کاسته شود.
از آنجاییکه سرعت عملکرد و پاسخ‌دهی PLC
در حدود میکرو‌ثانیه و نهایتا میلی ثانیه است، لذا زمان لازم برای انجام هر سیکل کاری ماشین بطور قابل ملاحظه‌ای کاهش یافته و این امر باعث افزایش میزان تولید و بالا رفتن بازدهی دستگاه می‌شود.
ضریب اطمینان و درجه حفاظت این سیستم‌ها بسیار بالا تر از ماشین‌های رله‌ای است.
وقتی توابع کنترل پیچیده‌تر و تعداد I/O
ها خیلی زیاد باشد، جایگزین کردن PLC بسیار کم ‌هزینه‌تر و راحت‌تر خواهد بود.


ارسال شده در توسط جواد ابراهیم پور
<      1   2   3   4   5      >