سفارش تبلیغ
صبا ویژن

دنیای فناوری و اطلاعاتpolymer (شیمی.نانو.مکانیک.پلاستیک.لاستیک.)


عاشق آسمونی
عاشقان
لحظه های آبی
پرسه زن بیتوته های خیال
وبلاگ شخصی محمدعلی مقامی
هو اللطیف

● بندیر ●
مهندسی پلیمر(کامپوزیت.الاستومر. پلاستیک.چسب ورزین و...)
بی عشق!!!
آخرین روز دنیا
مُهر بر لب زده
%% ***-%%-[عشاق((عکس.مطلب.شعرو...)) -%%***%%
کانون فرهنگی شهدا
یک کلمه حرف حساب
روانشناسی آیناز
داشگاه آزاد دزفول
.: شهر عشق :.
بانک اطلاعاتی خودرو
فقط عشقو لانه ها وارید شوند
پتی آباد سینمای ایران
منطقه آزاد
رازهای موفقیت زندگی
نور
توشه آخرت
عشق الهی: نگاه به دین با عینک محبت، اخلاق، عرفان، وحدت مسلمین
محمد قدرتی Mohammad Ghodrati
گروه اینترنتی جرقه داتکو
نهِ/ دی/ هشتاد و هشت
راه های و فواید و تاثیر و روحیه ... خدمتگذاری
ایـــــــران آزاد
پزشک انلاین
این نجوای شبانه من است
رویابین
* روان شناسی ** ** psychology *
حباب زندگی
ثانیه
دست نوشته
در تمام بن بستها راه آسمان باز است
مهندسی متالورژِی
دوزخیان زمین
پایگاه اطلاعاتی و کاربردی شایگان
mansour13
به دلتنگی هام دست نزن
حقوق و حقوقدانان
هامون و تفتان
قلب خـــــــــــــــــــــــــــاکی
کشکول
وبلاگ تخصصی مهندسی عمران
خبرهای داغ داغ
باران کوثری
عشق صورتی
دنیای بهانه
عشق طلاست
خانه اطلاعات
من هیچم
قدرت ابلیس
غلط غولوت
انجمن مهندسان ایرانی
just for milan & kaka
چالوس و نوشهر
نامه ی زرتشت
دنیای واقعی
تارنما
سامانتا
دختر و پسر ها وارد نشند اینجا مرکز عکس های جدید ودانلوده
محرما نه
موتور سنگین ... HONDA - SUZUKI ... موتور سنگین
ماهیان آکواریمی
قدرت شیطان
.... تفریح و سرگرمی ...
عد ل
راز و نیاز با خدا
عاشقان میگویند
جزیره ی دیجیتالی من
خلوت تنهایی
پرسش مهر 9
نـــــــــــــــــــــــــــــور خــــــــــــــــــــــــــــدا
اس ام اس عاشقانه
طوبای طوی
قلم من توتم من است . . .
منتظران دل شکسته
محمدرضا جاودانی
روح .راه .ارامش
اهلبیت (ع)
::::: نـو ر و ز :::::
باور
در سایه سار وحدت
چشمای خیس من
جالبــــــــــات و ....
دنیای پلیمر
کسب در آمد از اینترنت
سخنان برگزیده دکتر شریعتی
شناسائی مولکول های شیمیائی
بانک اطلاعات نشریات کشور
استاد سخن پرداز
لینکستان
سایت تخصصی اطلاع رسانی بازیافت
صنعت خودرو
پلیمرهای نوری
انجمن های تخصصی مهندسی پزشکی
سایت تخصصی پلیمر
مهندسی صنایع پلیمر
فرشته ای در زمین
نجوا
مجلات دانش پلیمر
امام رضا
سکوت شب
برای آپلود مطلب اینجا را کلیک کنید
وبلاگ تخصصی گزارش کار های آزمایشگاه
پشت خطی
بانک اطلاعات نشریات کشور
کتابخانه عرفانی ما
فناوری
بهترین سایت دانلود رایگان
آگهی رایگان صنایع شیمیایی
امار لحظه به لحظه جهان
محاسبه وزن ایده ال
کتابخانه مجازی ایران
مرکز تقویم
عکس هایی از سرتاسر جهان
سایت اطلاعات پزشکی
موتور ترجمه گوگل
پایگاه اطلاع رسانی شغلی

اولین دانشنامه نرم افزار ایران
بانک مقالات روانشناسی
جدول
اپلود عکس
اوقات شرعی
ضرب المثل ها وحکایت ها
متن فینگیلیش بنویسید و به فارس
دانلود نرم افزار
سایت تخصصی نساجی
طراح سایت
مرجع اختصاصی کلمات اختصاری
کتابخانه مجازی ایران
کتابخانه مجازی ایران
کتابخانه مجازی ایران
کتابخانه مجازی ایران
کتابخانه مجازی ایران
این چیه؟
معماری


دانلود کاغذ دیواری های جذاب - Wallpapers Mania 078


این مجموعه سری دیگری از کاغذ دیواری های جذاب و با کیفیت با فرمت jpg می باشد. کاربران گرامی بسته به ذوق و سلیقه خود می توانند از این پک جدید والپیپر در طول ماه برای تزیئن بک گراند دسکتاپ خود استفاده کنند.



حجم فایل: 18.7 مگابایت
دانلود - (مستقیم)
دانلود - (کمکی)
رمز فایل: www.p30download.com


 


ارسال شده در توسط جواد ابراهیم پور
 

اهمیت داشتن وب سایت..............پیگلینت

 


 

  

 

 

چرا باید یک فروشگاه آنلاین داشته باشم؟

 

امروزه ما در عصری زندگی می کنیم که داشتن یک فروشگاه آنلاین یکی از پایه های یک تجارت موفق به حساب می آید. فروشگاههای آنلاین سالانه بیلیون ها دلار درآمد کسب می کنند و این رقم دائما در حال افزایش است، از این رو نادیده گرفتن این تجارت پرسود نادانی و جاهلانه است.

تجارت الکترونیک یعنی فروش محصولات از طریق فروشگاه آنلاین، در سالهای اخیر بسیاری از شرکتهای کوچک با مدیریت هوشمند خود در راه اندازی فروشگاه آنلاین و عرضه محصولات از طریق اینترنت ، فروش شرکت خود را به دو تا سه برابر مبلغ قبلی افزایش داده اند.

به علاوه هزینه های یک فروشگاه حقیقی به دلیل مواردی چون محل فروشگاه ، انبار و یا هزینه های پخش ، نسبت به هزینه های یک فروشگاه آنلاین بسیار بیشتر است. تمامی موارد ذکر شده به همراه امکان نمایش محصولات به میلیونها خریدار که در حال جستجو داخل اینترنت هستند، اهمیت ایجاد یک فروشگاه آنلاین را مشخص می سازد.

دلایل و اهمیت داشتن وب سایت در دنیای امروز:

 

در اینجا چند دلیل که در واقع از دلایل ابتدائی اهمیت داشتن وب سایت است،عنوان می کنیم:

 

دلیل اول – وجود وب سایت، اعتبار شما را افزایش می دهد.

 

وب سایت تائیر قوی بر اعتماد مشتری های بالقوه دارد. یک طراحی حرفه ای، متن مناسب با نوشتار خوب، اطلاعات مفید از محصولات و اطلاعات تماس مناسب باعث افزایش اعتماد مشتریان به شرکت شما می شود. به مردم می فهماند که شما دارای دانش و به روز هستید. اگر شما در طراحی یک سایت با کیفیت و دارای اطلاعات مفید هزینه کنید، مردم حتما تحت تاثیر قرار خواهند گرفت.

 

دلیل دوم – وب سایت باعث می شود شرکت شما در هر زمان و از هر مکان قابل دسترس باشد.

 

تا آوریل سال 2002 میلادی، فقط در آمریکا، 166 میلیون نفر از مردم روی خط بوده اند. برخی از آنها در جستجوی محصولات و خدمات شما هستند. با داشتن یک سایت وب، شما شرکت خود را برای دنیایی از فرصتها برای دسترسی مردمی که غیر از سایت شما راهی دیگر برای رسیدن به شما ندارند آماده می کنید. با کلیک ساده موس، هر کسی می تواند در 7 روز هفته و 24 ساعت شبانه روز به شرکت شما دسترسی داشته باشد.

 

دلیل سوم – وجود وب سایت سهولت ارجاع مشتریان جدید به شرکت شما را فراهم می کند.

 

برای بسیاری از تجارتها، یک منبع حیاتی برای یافتن مشتریان جدید، ارجاع سایرین است. داشتن وب سایت این امکان را فراهم می کند که مردم به راحتی سایت شما را به دیگران ارجاع دهند. آدرس وب سایت راحت تر از شماره تلفن به خاطر می ماند به علاوه دادن راه های مختلف تماس با شما به مردم، امکان برقراری تماس را بیشتر می کند.

 دلیل چهارم – وب سایت یک ابزار قوی فروش است.

 

فروش محصولات از طریق یک فروشگاه اینترنتی یک راه بسیار عالی برای افزایش فروش است. شما یک ویترین دائمی و سهل الوصول که هزینه آن خیلی کمتر از یک فروشگاه آجری است دارید ضمن اینکه مردم بیشتری امکان دسترسی به آن را دارند. وجود اطلاعات فروش موثر در وب سایت شما، امکان وادار شدن مردم به کلیک روی دکمه خرید را افزایش می دهد. هرچند که شما از طریق اینترنت نتوانید فروش انجام دهید، وب سایت شما یک سرمایه مهم است. وب سایت شما یک شروع برای متقاعد کردن بازدید کنندگان به نیاز آنها به محصولات شما است. شما آنها را برای خرید تحریک می کنید سپس از آنها دعوت می کنید که با شما تماس بگیرند.

 

دلیل پنجم – وب سایت باعث افزایش ارزش تبلیغات شما می شود.

 

اضافه کردن آدرس وب سایت در تبلیغات، کارت تجاری و امضاء شرکت، یک راه خوب برای جلب مشتری به شرکت شما است. داشتن آدرس سایت به مردم کمک می کند که هر زمان که در مورد شما می شنوند و یا تبلیغات شما را می بینند، به پیام شما عکس العمل نشان دهند. مراجعه به وب سایت شما راحت تر از نوشتن نامه یا رفتن به مغازه یا حتی تلفن زدن به شما است. مردم اطلاعات شما را به راحتی دریافت می کنند و نیازی نیست برای آقای فروشنده برای کمک صبر کنند. همچنین بازدید از وب سایت خیلی راحت است چون هیچ معذوریتی وجود ندارد و بازدید کنندگان تحت فشار نیستند.

 

دلیل ششم – وب سایت به شما کمک می کند با مشتریان بالقوه در ارتباط باشید.

 

مردم زیادی وجود دارند که به آنچه شما ارائه می کنید علاقمند هستند ولی ممکن است هم اکنون برای خرید آمادگی نداشته باشند. شما باید با آنها در ارتباط باشید تا زمانی که آنها برای خرید آمادگی یافنتد، با خبر شوید. وب سایت یک روش عالی برای تسهیل این فرایند است. شما می توانید از طریق وب سایت خود آدرس تماس مشتریان بالقوه را جمع آوری کنید. سپس می توانید به تناوب، نامه یا خبرنامه برایشان ارسال کنید. در ارتباط ماندن با مردم به تازه ماندن شرکت شما در اذهان کمک می کند.

 

خوب، شما هر شش راهی را که وب سایت شما به تجارت شما کمک می کند را می دانید. آیا می خواهید این فرصت را برای رقیبان خود رها کنید ؟ حتما جواب شما منفی است. هر روز که صبر کنید، به رقبا این اجازه را که در حیطه فعالیت شما روی خط باشند داده اید. همین امروز این اجازه را از آنها سلب کنید.

  

اگر به دنبال وبسایتی هستید که بدون داشتن هیچ گونه تخصصی بتوانید فقط و فقط خودتان آن را طراحی کنید به آدرس زیر مراجعه کنید

 

 www.persianwebsitehosting.com


ارسال شده در توسط جواد ابراهیم پور

<>setCommentCnt(238)
0

همه شما تاکنون USB Storage را دیده اید : این وسیله را Flash Memory یا Cool Disk هم می نامند.این وسیله برای ذخیره کردن اطلاعات از طریق پورت USB روی کیس شما بکار می رود.با توجه به ظرفیتهای متفاوت آن از قبیل 32MB-64MB-128MB-...-1GiG و بالاتر باعث شده خیلی از کاربران به این وسیله کوچک روی بیاورند. از ویژگیهای این وسیله کوچک انتقال اطلاعات از یک کامپیوتر به کامپیوتر دیگر بدون داشتن وسیله ای اضافی است.در حقیقت فلاپی دیسکها با توجه به ظرفیت محدودشان و احتمال خرابی آ‌نها در جابجایی و همچنین نداشتن CD-writer و امکانات دیگر اغلب کاربران سعی می کنند از این وسیله استفاده کنند. حالا مشکلی که برای خیلی از شرکتها پیش می آید این است که هر کسی می تواند اطلاعات محرمانه شرکت را از این طریق بدزدد.پس باید جلوی این کاربران را گرفت. با این روش هر کسی فقط می تواند اطلاعات مورد نظر را فقط بخواند ولی نمی تواند روی Cool Disk چیزی بنویسد. مراحل کار بدین صورت است: ?-برای اینکار وارد ریجستری شوید: HKEY_LOCAL_MACHINE\SYSTEM\CurrentControlSet\Contorl\StorageDevicePolicies

?-(در صورتیکه کلید StorageDevicePolicies را در مسیر بالا نمی بینید باید آن را بسازید)

 ?- متغیر WriteProtect از نوع متغیر Dword بسازید

?-مقدار این کلید را ? قرار دهید.

?- کامپیوتر را reset نمایید. حالا اگر کسی بخواهد روی Cool Disk چیزی بنویسد با پیغام خطاروبرو می شود. نکته: اگر بخواهید به حالت اول برگردانید و بتوانید روی Coo Disk بنویسید مقدار این متغیر را صفر قرار دهید یا متغیر WriteProtect را حذف نمایید.



ارسال شده در توسط جواد ابراهیم پور
قفل کردن کامپیوتر با نرم افزار تشخیص چهره Luxand Blink v2.0
ورود به کامپیوتر شما به سادگی فقط با یک نگاه! بله تعجب نکنید. برای ورود به ویندوز ساده تر از این نمیشه! شما میتوانید با نگاه کردن به وب کم خود برای یک لحظه بدون اینکه رمز عبور خود را تایپ نمایید به رایانه خود وارد شوید. اگر از دست تایپ کردن رمز عبور خود و همچین نگرانی از اینکه رمز عبور شما توسط دیگران حدث زده شود و نگران لو رفتم آن هستید میتوانید از این نرم افزار خارق العاده استفاده نمایید.
نرم افزار Luxand Blink  که از پیشرفته ترین فناوری های روز دنیا برای تشخیص چهره بهره میبرد. این نرم افزار میتوانید با اطمینان بسیار بالا و با یک نگاه با سرعت فوق العاده صاحب رایانه را تشخیص داده و شما میتوانید بدون تایپ کردن رمز عبور خود وارد ویندوز شوید. این نرم افزار با الگوریتم های بسیار پیشرفته تشخیص چهره در شرایط نوری مختلف در شب و روز  میتواند با سرعت فوق العاده صاحب رایانه را تشخیص دهد. شما نگران کوتاه کردن موهای خود و همچنین تغییر ظاهر خود نباشید این نرم افزار قدرتمند میتوانید شما را در هر چهره و تیپی که باشید تشخیص دهد. با استفاده از الگوریتم های پیشرفته بیومتریک و تشخیص صورت افراد اگر چه شما آرایش کرده باشید و یا اینکه موهای خود را رنگ کرده باشید و یا با عینک و بدون عینک باشید برای این نرم افزار مهم نبوده و شما را با سرعت و دقت بالا شناسایی می نمایید. هیچگاه شما نمی توانید امنیت رایانه خود را با پسورد گذاری های پیچیده تضمین نمایید. شما میتوانید بدون هزینه کردن بسیار زیاد برای حفظ امنیت در رایانه خود با استفاده از این نرم افزار به راحتی امنیت اطلاعات خود را تضمین نمایید. مراحل کار بسیار ساده میباشد و ثبت نام کاربران و ایجاد حسابهای شخصی فقط با یک نگاه کردن به وب کم ایجاد میشود. شما با استفاده از این نرم افزار دیگر نگران سرقت رفتن کلمه عبور و همچنین حدث زدن آن توسط دوستان و آشنایان خود نیستید و برای استفاده از رایانه شما فقط این خود شما هستید که به آن دسترسی دارید و میتوان مطمئن باشید به جز شما هیچ کس دیگری نمیتواند از رایانه شما استفاده نمایید.

برچسب ها : قفل گذار
لینک های مرتبط : منبع

ارسال شده در توسط جواد ابراهیم پور
 

 

یکی از بدترین فاجعه‌هایی که برای کاربران ابزارهای الکترونیکی اتفاق می‌افتد، ریختن آب یا چای یا هر نوع مایعی روی آن‌هاست.

اگر روی لپ‌تاپ آب ریخت، چه کار کنیم؟


این اتفاق که بخصوص برای لپ‌تاپ‌ها به وفور روی می‌دهد، معمولا به سوختن مدارهای الکترونیکی و از دست رفتن ابزارهای گران‌قیمت و باارزش منجر می‌شود.

اما با چند اقدام ساده و در عین حال سریع، می‌توان از افزایش ابعاد این فاجعه جلوگیری کرد.

ممکن است در زندگی شما اتفاقاتی بیفتد که در حد یک فاجعه، زندگی شما را تحت تاثیر قرار دهد. یکی از این اتفاقات ریختن آب یا چای یا نوشیدنی‌های دیگر روی لپ‌تاپ یا دیگر تجهیزات الکترونیکی شماست. کارشناسان گیزمودو سعی کرده‌اند بهترین اقدامات اضطراری را در چنین شرایطی پیشنهاد بدهند:

1.سریع باشید

بله، ممکن است شما اشتباه کرده باشید. شما همین الان نوشیدنی خود را روی لپ‌تاپ گران‌قیمت خود ریخته‌اید. ما هم احساس شما را درک می‌کنیم، اما الان زمان نشستن و افسوس خوردن نیست. هر ثانیه‌ای که از دست بدهید، رطوبت به داخل تجهیزات لپ‌تاپ نفوذ می‌کند و ممکن است باعث ایجاد اتصالات کوتاه و تباهی قطعات الکتریکی شود. پس سریع باشید.

اول از همه با کشیدن سیم برق وسیله الکترونیکی خود شروع کنید. اگر این وسیله یک لپ‌تاپ است، باطری آن را نیز هر چه سریع‌تر جدا کنید. اگر صفحه‌کلید (کی‌بورد) کامپیوترتان است، آن را از کامپیوتر جدا کنید. مایعات باعث ایجاد اتصالات کوتاه در تجهیزات الکترونیکی شما می‌شوند و به همین دلیل جدا کردن آن‌ها از جریان برق می‌تواند شانس نجات یافتن دستگاه شما را افزایش دهد!

2.خسارت را ارزیابی کنید

حال که دستگاه را از جریان برق جدا کرده‌اید، چند ثانیه‌ای را صرف بررسی محل و کمیت ریزش مایع کنید. اگر این حادثه فقط در اندازه ریختن چند مایع روی کی‌بوردتان بوده، شاید جدا کردن چند کلید اطراف محل آب‌ریختگی بتواند مشکل شما را حل کند. در این مواقع ما استفاده از دستمال الکلی را توصیه می‌کنیم که لکه‌ها و آلودگی‌ها را در خود حل کرده و خیلی سریع خشک می‌شود. شما می‌توانید با هزینه بسیار پایینی این دستمال الکلی را از داروخانه تهیه کنید و برای مواقع اضطراری در دسترس نگاه دارید.

در بسیاری از موارد، پاک کردن کی‌بورد و کلیدها مشکل را حل می‌کند. البته شاید در اثر ریختن آب یا چای روی کی‌بورد هیچ مشکلی برای آن پیش نیاید، اما به یاد داشته باشد که اگر شما تمام قسمت‌ها را به خوبی پاک نکنید، بعد از خشک شدن رطوبت کلید‌ها شما مانند گذشته کار نمی‌کند و ممکن است حالت چسبنده پیدا کند.

اما اگر رطوبت محدود به سطح وسیله الکترونیکی نیست و به درون آن نفوذ کرده است، برای عمل جراحی آماده شوید!

3. قطعات را از هم جدا کنید

شما نمی‌توانید بدون باز کردن یک وسیله الکترونیکی آن را به خوبی تمیز کنید. اگر فکر باز کردن این وسایل شما را به وحشت می‌اندازد، قابل درک است. اما به یاد داشته باشید کوچک‌ترین شانس برای درست کردن وسایل گران‌قیمت شما بهتر از هیچ شانسی است. التبه اگر شما نمی‌دانید که کدام سمت پیچ‌گوشتی را باید برای باز کردن پیچ‌ها استفاده کنید، شاید تماس گرفتن با یکی از دوستان باتجربه ارزشش را داشته باشد.

با استفاده از یک پیچ‌گوشتی کوچک، وسیله الکتریکی خود را باز کنید البته مشخص است که دستورالعمل واحدی برای باز کردن همه دستگاه‌های الکتریکی وجود ندارد، اما ما در این جا چند نکته می‌گوییم که شاید به دردتان بخورد.

شاید شما برای باز کردن وسیله الکتریکی‌تان نیاز به کمی نیروی بیش‌تر داشته باشید. اما در مورد مدارهای الکتریکی دقت زیادی داشته باشید. اگر باز کردن یک وسیله نیاز به نیروی بیش‌تر از حد معمول نیاز دارد، احتمال وجود پیچ‌های مخفی را فراموش نکنید.

در نگهداری از پیچ‌های خود دقت کنید. حتی آن‌ها را در یک فنجان قهوه هم نگذارید، چرا که بسیاری از وسایل دارای پیچ‌های با اندازه‌های متفاوت هستند و به همین دلیل شما در هنگام بستن وسیله خود باید به یاد بیاورید که هر پیچ برای چه جایی است.

اگر یک وسیله الکتریکی خیلی پیچیده به نظر می‌رسد و شما نگران هستید که نتوانید آن را دوباره به حالت اول برگردانید، نگران نباشید. یک دوربین دیجیتال بردارید و قبل از جدا کردن قطعات از وسیله خود چند عکس بگیرید.

هدف اصلی شما رسیدن به هر بورد الکتریکی یا قطعاتی است که ممکن است در اثر ریختن آب مرطوب شده باشند. اگر شما در حال جدا کردن قطعات لپ‌تاپ هستید، باید بورد اصلی و تمام بوردهای کوچک متصل به آن را جدا کنید.

4. تمیز کنید

زمانی که شما قطعات لپ‌تاپ خود را جدا کردید، نوبت پاک کردن لکه‌ها و رطوبت است. اگر شما روی قسمتی از بورد خود لکه می‌بینید، می‌توانید با دستمال الکلی آن را پاک کنید. اما اگر تمام بورد شما آلوده شده است، باید دست به کار بزرگ‌تری بزنید. به طور کامل بورد خود را از دستگاه جدا کرده و آن را زیرآب و صابون بگیرید.

بله درست شنیدید. آن را زیر آب بگیرید. ما همیشه باید تجهیزات الکتریکی را از رطوبت دور نگاه داریم، اما گاهی زمانی می‌رسد که شما مجبورید با آتش به جنگ آتش بروید. به آرامی دست خود را روی آن بکشید و اجازه بدهید که آب و صابون کار خود را انجام دهد.

برای آن که بهترین نتیجه را بگیرید، بهتر است از آب مقطر یا آب دیونیزه استفاده کنید که می‌توانید از بسیاری از سوپرمارکت‌ها آن را خریداری کنید. آب شیر ممکن است بعد از خشک شدن روی بورد شما رسوب کند.

البته واضح است که می‌خواهید خیلی سریع متوجه شوید آیا دستگاه شما به درستی کار می‌کند یا خیر، اما شما باید اندکی صبر کنید. قدم بعدی این است که اطمینان حاصل کنید همه تجهیزاتی که شسته‌اید به طور کامل خشک شده‌اند. بهترین راه خشک کردن این تجهیزات با هواست، چرا که دستمال کاغذی یا دستمال ممکن است پرز یا تکه‌های بسیار ریزی در بین قطعات به جا بگذارند. برای آن که به روند خشک شدن سرعت ببخشید می‌توانید از ژل سیلیکا یا برنج سفید استفاده کنید و قطعات را در بین آن قرار دهید.

شما حتی می‌توانید برای خشک کردن سریع‌تر از پنکه یا سشوآر استفاده کنید. اما سعی کنید از فاصله دور و با حرارت کم استفاده کنید. حرارت بالای سشوار میتواند مدار شما را ذوب کند!

زمانی که همه قطعات کاملا پاکیزه و خشک شدند، زمان بستن همه قطعات در سر جای خودشان است. در این مرحله می‌توانید از عکس‌هایی که گرفته‌اید، کمک بگیرید و اطمینان حاصل کنید که همه چیز به درستی در جای خود قرار گرفته است. ما ضمانت نمی‌کنیم که بعد از انجام این مراحل وسیله برقی شما به حالت اول برگردد، اما حداقل شما می‌دانید که همه تلاش خود را کرده‌اید


ارسال شده در توسط جواد ابراهیم پور
 
گاهی نکات طراحی رابط کاربری در وب سایت ها آنقدر ظریف است که حتی بزرگترین طراحان نیز از آن غافل میشوند .

یکی از نکاتی که در طراحی جیمیل رعایت شده ، اما در سایت هات میل رعایت نشده است، استفاده از مفهوم دکمه است. دکمه در کلیه سایت ها مفهوم ثبت شدن را برای کاربر دارد. در حالی که لینک مفهوم منتقل شدن به صفحه دیگر را می رساند. اما گاهی طراحان این دو شیئ را جابجا استفاده میکنند. به شکل زیر توجه کنید. شما در هنگامیکه یک ایمیل باز است ، دکمه های زیر را در یاهو و جیمیل مشاهده میکنید. اما در صورتی که در هاتمیل باشید فقط چند لینک بالای صفحه می بینید. حتی من هم که با محیط هاتمیل مدت هاست کار میکنم، هنوز هنگامیکه روی لینک delete کلیک میکنم حس میکنم احتمال داره الان صفحه بره به یه آدرس دیگه. 
 
http://uploadpress.files.wordpress.com/2010/08/hotmail-yahoo-gmail.png
نکته دوم : متمایز نبودن منوهای پایین افتادنی از لینک ها
در بالای صفحه ی ایمیل هاتمیل ، چند لینک وجود دارد بنام photos , messenger , ... که هر کدام از آنها شامل گزینه های زیر مجموعه ای هستند. اما تا وقتی شما موس خود را روی آنها نگه ندارید، متوجه نمی شوید که اینها لینک نیستند به سرویس های دیگر مایکروسافت. بلکه منوهایی هستند که باز میشوند.
و حالا در جیمیل: هرجا منوی پایین افتادنی ای وجود دارد، با نشان دادن یک مثلث کوچک در کنارش، از لینک ها متمایز شده است و به همین جهت شما همیشه با یک نگاه تشخیص میدهید که آیا این متن لینک است یا منوی بازشو.

http://uploadpress.files.wordpress.com/2010/08/hotmail-yahoo-gmail-2.png
 
استفاده ی درست از عناصر در صفحه ، باعث میشود کاربر احساس راحتی کند و ناخودآگاه به استفاده از سرویسی که شما میدهید ترغیب شود. از مفاهیم User Interface درست استفاده کنید.

ارسال شده در توسط جواد ابراهیم پور
 
 موتور رندر مرورگر چیست ؟
موتور رندر مرورگر که به آن layout engine یا  Rendering engine نیز میگویند یک کامپوننت نرم افزاری است که در قلب هر مرورگری قرار دارد و کار ساخت نمای خروجی صفحات را با استفاده از html و CSS بعنوان ورودی  بر عهده دارد. بسیاری از مرورگرهایی که میشناسید، از یک موتور رندر یکسان استفاده میکنند ، اما قیافه ظاهری متفاوتی دارند.

http://uploadpress.files.wordpress.com/2010/10/520px-layout_engine_usage_share-2009-01-07-svg.png
نمودار رشد استفاده از موتور رندرهای موجود



وقتی دو مرورگر از یک rendering engine استفاده کنند، خروجی یکسانی از یک کد html و css میدهند. بنابراین اگر شما در زمینه طراحی وب سایت مشغول هستید ، باید صفحات وب را طوری طراحی کنید که کلیه این layout engine ها آنها را به درستی نمایش دهند.
 
 
مهم ترین Rendering Engine های موجود:
  • Trident : این موتور رندری است که اینترنت اکسپلورر (نسخه تحت ویندوز و تحت موبایل) از آن استفاده میکند. نرم افزارهای معروفی مانند ویژوال استودیو، جی تاک،اوت لوک، لایو رایتر نیز از این موتور رندر برای نمایش صفحات HTML استفاده میکنند.
  • Gecko : این موتور رندر اوپن سورس موزیلا است و فایرفاکس (نسخه تحت PC و تحت موبایل) از این موتور برای نمایش صفحات وب استفاده میکند. مرورگر flock هم تا نسخه 2.5 از این موتور رندر استفاده می کرد. اما ازنسخه 3 به بعد تصمیم گرفته از موتور رندر وب کیت استفاده کند. 
  • WebKit : موتور رندر وب‌کیت را مرورگر کروم گوگل ،مرورگر فلوک نسخه 3 ،مرورگر safari و مرورگر موجود در گوشی های s60 نوکیا استفاده میکنند. 
  • Presto : این موتور رندر توسط کلیه نسخه های مرورگر opera  (نسخه تحت PC و تحت موبایل) استفاده میشود.
  • KHTML : این موتور رندر  توسط مرورگر کانکوئرر (مرورگر پیشفرض اکثر نسخه های لینوکس) استفاده میشود.

مقایسه : موتورهای Khtml و Presto و Webkit تحت سیستم عامل سیمبیان هم اجرا میشوند، اما بقیه خیر (البته ممکن است با شبیه سازی نرم افزاری قابل اجرا باشند). همچنین کلیه موتورهای رندر فوق بغیر از Trident که مخصوص IE است نسخه تحت لینوکس و مکینتاش دارند.


گوگل کروم : گوگل در طراحی مرورگر خود از ترفند جالبی استفاده کرده است. مرورگر کروم تنظیمات زیرساختی اش مانند مدیریت  proxy و کوکی ها را بر عهده ویندوز گذاشته است ، اما خروجی صفحات را با موتور رندر  خودش ایجاد میکند و به کاربر نمایش میدهد. برای امتحان این موضوع کافیست سعی کنید در بخش options مرورگر کروم ، یک پروکــسی فعال کنید. میبینید که با زدن دکمه ی change proxy setting ، برگه ی internet options  ویندوز برای شما نمایش داده میشود.

اوپرا : این مرورگر که واقعا در حقش داره ظلم میشه استانداردترین مرورگر موجوده که از حداکثر استانداردهای w3c پشتیبانی میکنه و تست ACID3 رو موفق تر از بقیه مرورگرها پست یر گذاشته. حتی نسخه موبایل اوپرا هم امتیاز 98 رو از 100 در تست اسید3 کسب کرده ، اما دلیل رشد کم این مرورگر رو میشه نداشتن یک حامی بزرگ دانست. مرورگرهایی مانند IE , chrome , firefox دارای پشتیبان های بزرگی برای تبلیغ و رواج اون ها هستند، اما اوپرا حامی بزرگی نداره و نرخ رشد چندانی نداره.


ارسال شده در توسط جواد ابراهیم پور
آیا شما از انبار کردن DVD/CD های خود خسته شده اید؟
آیا یک DVD بازی از دوستان خود قرض گرفته اید و میخواهید همیشه آن را داشته باشید و برای رایت کردن از آن DVD Writer ندارید؟
در این گونه مواقع و سایر موارد مشابه فقط کافی است از آن یک Image تهیه کنید و دفعات بعدی آن Image را درون یک درایو مجازی بارگذاری کرده و از آن استفاده کنید.
UltraISO نرم افزاری است برای ساختن image از روی CD/DVD، رایت image بر روی CD/DVD، ویرایش File های ISO، تبدیل دیگر Fotmat های Image به ISO و ساخت CD/DVD های Bootable
به وسیله UltraIso می توانید File های Image خود را به راحتی ویرایش کرده File یا Folderی را به آن اضافه کنید، حذف کنید و یا استخراج کنید.

قابلیت های کلیدی نرم افزار UltraISO Premium Edition :
- دارای ظاهری ساده و کاربر پسند
- مدیریت و دسته بندی File های Image
- قادر به ساخت Image از روی Hard Disk، CD/DVD و یا شبکه کامپیوتری
- پشتیبانی از اکثر Format های رایج Image از جمله (BIN، CUE، NRG، MDS، MDF، CCD، IMG، SUB) و تبدیل آنها به Format استاندارد ISO
- قادر به ویرایش اغلب File های Image از جمله Image هایی که با برنامه های Nero burning ROM, Easy CD Creator, CDRWin, CloneCD, BlindWrite و .. ساخته شده اند
- قابلیت ویرایش انواع image های File های صوتی
- پشتیبانی از فرمت ISZ در حجم های بالای 4 گیگابایت
- دارای یک درایو مجازی برای اجرای Image ها از روی Hard disk
- قابلیت بهینه سازی ساختار Image های ISO برای کم کردن حجم آنها
- پشتیبانی از ویندوز ویستا و ویندوز های 64 بیتی


????? برای دانلود به [ادامه مطلب] مراجعه کنید ?????


ارسال شده در توسط جواد ابراهیم پور

نرم افزار حرفه ای طراحی تم سونی اریکسون Theme Creator Sony Ericsson 3.6


Theme Creator Sony Ericsson 3.6  نرم افزار حرفه ای برای طراحی تم های زیبا برای گوشی های موبایل سونی اریکسون با قابلیت ایحاد آیکون و حتی  تغییر تمام قسمتهای تم های موبایل  ، برای استفاده از این برنامه ابتدا می بایستی ابعاد تصاویر مورد نیاز برای ساخت یک تم را در نظر بگیرید، سپس با ساخت تصاویر و قرار دادن آنها درون برنامه ، یک تم جدید بسازید.‌دانلود از سایت بزرگ میهن دانلود.



????? برای دانلود به [ادامه مطلب] مراجعه کنید ?????


ارسال شده در توسط جواد ابراهیم پور

نرم افزار Chemical Equation Expert v2.11
نرم افزاری برای موازنه کردن واکنش های شیمیایی

 نرم افزار Periodic Library 1.8 
یک جدول تناوبی است که اطلاعاتی نظیر: جرم اتمی , حالت های  اکسیداسیون , نقطه جوش , نقطه ذوب , دانسیته و ... را به شما می دهد.

نرم افزار ChemLab V1.0
نرم افزاری برای شبیه سازی ازمایشگاه و ازمایش ها

نرم افزار Chem4DDemo
نرم افزاری برای رسم و طراحی واکنش بین مواد شیمیایی و نوشتن واکنش هایی که با ابزارهای موجود مثل Word امکانپذیر نیست. 

نرم افزار AcidBaseLab
انجام تیتراسیون اسیدها و بازها و رسم نمودار تیتراسیون

نرم افزار atom visualizer
نمایش سه بعدی اتم ها و الکترون های عناصر

نرم افزار PLTable
نمایش خواص و مشخصات عناصر از جمله جرم اتمی , درجه اکسیداسیون , نقطه ذوب , نفطه جوش و ...

نرم افزار Chemical Reactivity 1.6
بررسی مخلوط های مواد شیمیایی و خطرات اختلاط انها

نرم افزار The Chemical Thesaurus 4.0
بررسی انواع واکنشهای شیمیایی - اطلاعات در مورد شناخته شده ترین مواد شیمیایی -  بخش سوال و جواب و ... 

چند شماره از نشریه فنی- تخصصی شرکت ملی نفت ایران 
شماره 48 آذر 1386  - شماره 47 آبان 1386 - شماره 46 مهر 1386 -  شماره 45 شهریور 1386 - شماره 44 مرداد 1386 - شماره 43 تیر 1386 - شماره 42 خرداد 1386


ارسال شده در توسط جواد ابراهیم پور
<      1   2   3   4   5      >