سفارش تبلیغ
صبا ویژن

دنیای فناوری و اطلاعاتpolymer (شیمی.نانو.مکانیک.پلاستیک.لاستیک.)


عاشق آسمونی
عاشقان
لحظه های آبی
پرسه زن بیتوته های خیال
وبلاگ شخصی محمدعلی مقامی
هو اللطیف

● بندیر ●
مهندسی پلیمر(کامپوزیت.الاستومر. پلاستیک.چسب ورزین و...)
بی عشق!!!
آخرین روز دنیا
مُهر بر لب زده
%% ***-%%-[عشاق((عکس.مطلب.شعرو...)) -%%***%%
کانون فرهنگی شهدا
یک کلمه حرف حساب
روانشناسی آیناز
داشگاه آزاد دزفول
.: شهر عشق :.
بانک اطلاعاتی خودرو
فقط عشقو لانه ها وارید شوند
پتی آباد سینمای ایران
منطقه آزاد
رازهای موفقیت زندگی
نور
توشه آخرت
عشق الهی: نگاه به دین با عینک محبت، اخلاق، عرفان، وحدت مسلمین
محمد قدرتی Mohammad Ghodrati
گروه اینترنتی جرقه داتکو
نهِ/ دی/ هشتاد و هشت
راه های و فواید و تاثیر و روحیه ... خدمتگذاری
ایـــــــران آزاد
پزشک انلاین
این نجوای شبانه من است
رویابین
* روان شناسی ** ** psychology *
حباب زندگی
ثانیه
دست نوشته
در تمام بن بستها راه آسمان باز است
مهندسی متالورژِی
دوزخیان زمین
پایگاه اطلاعاتی و کاربردی شایگان
mansour13
به دلتنگی هام دست نزن
حقوق و حقوقدانان
هامون و تفتان
قلب خـــــــــــــــــــــــــــاکی
کشکول
وبلاگ تخصصی مهندسی عمران
خبرهای داغ داغ
باران کوثری
عشق صورتی
دنیای بهانه
عشق طلاست
خانه اطلاعات
من هیچم
قدرت ابلیس
غلط غولوت
انجمن مهندسان ایرانی
just for milan & kaka
چالوس و نوشهر
نامه ی زرتشت
دنیای واقعی
تارنما
سامانتا
دختر و پسر ها وارد نشند اینجا مرکز عکس های جدید ودانلوده
محرما نه
موتور سنگین ... HONDA - SUZUKI ... موتور سنگین
ماهیان آکواریمی
قدرت شیطان
.... تفریح و سرگرمی ...
عد ل
راز و نیاز با خدا
عاشقان میگویند
جزیره ی دیجیتالی من
خلوت تنهایی
پرسش مهر 9
نـــــــــــــــــــــــــــــور خــــــــــــــــــــــــــــدا
اس ام اس عاشقانه
طوبای طوی
قلم من توتم من است . . .
منتظران دل شکسته
محمدرضا جاودانی
روح .راه .ارامش
اهلبیت (ع)
::::: نـو ر و ز :::::
باور
در سایه سار وحدت
چشمای خیس من
جالبــــــــــات و ....
دنیای پلیمر
کسب در آمد از اینترنت
سخنان برگزیده دکتر شریعتی
شناسائی مولکول های شیمیائی
بانک اطلاعات نشریات کشور
استاد سخن پرداز
لینکستان
سایت تخصصی اطلاع رسانی بازیافت
صنعت خودرو
پلیمرهای نوری
انجمن های تخصصی مهندسی پزشکی
سایت تخصصی پلیمر
مهندسی صنایع پلیمر
فرشته ای در زمین
نجوا
مجلات دانش پلیمر
امام رضا
سکوت شب
برای آپلود مطلب اینجا را کلیک کنید
وبلاگ تخصصی گزارش کار های آزمایشگاه
پشت خطی
بانک اطلاعات نشریات کشور
کتابخانه عرفانی ما
فناوری
بهترین سایت دانلود رایگان
آگهی رایگان صنایع شیمیایی
امار لحظه به لحظه جهان
محاسبه وزن ایده ال
کتابخانه مجازی ایران
مرکز تقویم
عکس هایی از سرتاسر جهان
سایت اطلاعات پزشکی
موتور ترجمه گوگل
پایگاه اطلاع رسانی شغلی

اولین دانشنامه نرم افزار ایران
بانک مقالات روانشناسی
جدول
اپلود عکس
اوقات شرعی
ضرب المثل ها وحکایت ها
متن فینگیلیش بنویسید و به فارس
دانلود نرم افزار
سایت تخصصی نساجی
طراح سایت
مرجع اختصاصی کلمات اختصاری
کتابخانه مجازی ایران
کتابخانه مجازی ایران
کتابخانه مجازی ایران
کتابخانه مجازی ایران
کتابخانه مجازی ایران
این چیه؟
معماری



 
ژاپن که بودم یه روز دوشنبه رفتم سر کار دیدم تو خیابون پر پلیس و شلوغه؛ وضع غیر عادی بود. یه کم پرس و جو کردم دیدیم یکی خودکشی کرده. 
البته اینقدر تو ژاپن خودکشی زیاد بود که دیگه خیلی جای تعجب نداشت. پرسیدم: چرا طرف خودکشی کرده؟ فهمیدم طرف مهندس پیمانکار یه ساختمان بوده. قرار بود روز جمعه ساختمان رو طبق قرارداد تحویل صاحبش بده.
روز جمعه ساختمان کارش تموم نشده بود مهندس پیمانکار از صاحب ساختمان دو روز شنبه و یکشنبه مهلت میخواد که ساختمان رو ساعت هشت روز دوشنبه اول روز کاری بهش تحویل بده.
تو این 
48 ساعت مهندس و تیمش هر کاری می‌کنند نمی‌توانند کارهای نیمه تمام ساختمان رو تمام کنند و ساختمان رو آماده تحویل کنند.
روز دوشنبه که صاحب ساختمان برای تحویل خونه میاید با جسد حلق آویز شده مهندس پیمانکار مواجه می‌شه. حالا نکته جالب اش می دونی واسه من چی بود؟ 
این ساختمان فقط نصب پریز برق و نظافتش مونده بود. به دوستان ژاپنی به تعجب می‌گفتم این چه آدمی بود خب چرا خودکشی کرده برای همچین موضوع کوچکی. این دیگه خودکشی نداره که.
آنها با دهان باز نگاه می‌کردند می‌گفتند خودکشی نداره؟ این آینده شغلی‌اش به پایان رسیده بود. دو بار زیر قولش زده دیگه کسی بهش کار نمیداد
 
چقدر شبیه ایرانیان هستند!!!!؟
Great JAPANESE Proverb:

"If one can do it, U too can do it,
If none can do it, U must do it."
 
شعار بزرگ ژاپنیها:
اگر یک نفر می تواند کاری را انجام دهد, تو هم می توانی آن را انجام دهی.
اگر هیچ کس نمی تواند کاری را انجام دهد, تو باید آن را انجام دهی.
 
 
Its IRANIAN Version:

"If one can do it, let him do it.
If none can do it, why waste our time on it!!!!"
 
نسخه ایرنی این شعار:
اگر کسی می تواند کاری را انجام دهد, اجازه بده آن را انجام دهد.
اگر کسی نمی تواند کاری را انجام دهد, چرا ما وقتمان را برای آن تلف کنیم؟!!!
__._,_.___
__,_._,___

ارسال شده در توسط جواد ابراهیم پور

چینیها معتقدند بودند در شروع سال نو از بین تمام حیوانات تنها دوازده حیوان را برای گردش زمین انتخاب کرده است که به ترتیب ظاهر می شوند وانسانها برحسب تولد در سال مورد نظر دارای همان خصوصیات می باشند . این حیوانات به ترتیب : موش ، گاو ، ببر ( پلنگ ) ، گربه ( خرگوش ) ، اژدها ( نهنگ ) ، مار ، اسب ، بز ( گوسفند ) ، میمون ، خروس ( مرغ و جوجه ) سگ و بالاخره خوک می باشند . شبیه همین اعتقاد نیز بین ما ایرانیان وجود دارد . سال 1391 به نام نهنگ می باشد ببینیم سال نهنگ برای ما چگونه خواهد بود .

 

 

لحظه تحویل سال 1391 هجری شمسی : سه شنبه اول فروردین ، ساعت 08:44:00 صبح



سال اژدها ( نهنگ ) :

اژدها سرشار از نیرو و شور نشاط زندگی است و تا هنگامی که جان در بدن دارد، از پستی ، ناجوانمردی ، دورویی و شایعه پردازی فاصله می گیرد و در وجود او نشانی از حیله گری و دسیسه پردازی یافت نمی شود؛ با این حال ، او به بی آلایشی و معصومیت خوک نیست ؛ افزون بر این، به سادگی فریب می خورد ، ولی در عین حال ، شهامت پذیرش اشتباه و اعتراف به آن را دارد .اژدها غالباً خود را در بدترین شرایط و موقعیت ها قرار می دهد . او آرمان خواه و کمال گرا به معنی واقعی است ، به همین علت همیشه طالب بهترین هاست . توقع او از خود و دیگران بیش از حد معقول است . وی از دیگران انتظار زیادی دارد وی در برابر ، انتظارات دیگران را تا حد امکان بر آورده می کند .اژدها بد خلق ، سرکش ، لجوج ، سرسخت و حاضر جواب است و اغلب بی اندیشه سخن می گوید . اما به رغم این ویژگی ها ، سخنان و پندهای او بسیار با ارزش است . مردم به گفته های او گوش فرا می دهند و در حقیقت نفودش بر آنان غیر قابل انکار است .




متولدین فروردین ماه = برج حمل سال نهنگ

طالع مشترک :

از پستی ها و دوروئی ها بدور است . خیلی زود گول می خورد . یک کمال گرا به معنای واقعی است . تند مزاجی و عصبانیت و یک رنگی از خصوصیات اخلاقی او به شمار می رود . قادر به انجام هر کاری است . مغرورترین موجود روی زمین است .

طالع مرد :

در برخورد با محبوبه و معشوقه اگر چه بطور کلی آدم آرامی است ، اما این آرامش نباید شما را خام بکند مخصوصاً اگر در دهه اول این ماه به دنیا آمده باشد . او زیاد حرف نمی زند ، خیلی تظاهر نمی کند و شاید حتی نتواند مرد عاشق پیشه ای جلوه کند اما اگر می توانستید به داخل قلب و مغزش رسوخ کنید با کمال تعجب می دیدید که براستی غوغایی برپاست . این ظاهر آرام در حقیقت خاکستری است که روی توده های آتش ریخته شده است . او در هر کاری – خاصه کار عشق – بلاشک یکی از جدی ترین ، صمیمی ترین و خشن ترین افراد روزگار است . به احتمال قوی هیچ یک از متولدین بروج دوازده گانه سال به اندازه متولد برج فروردین نمی تواند در عشق پابرجا باشند . صداقت و بی غل و غشی او مانع از گمراهی شما می گردد و طبیعت ایده آلیست عشق را همیشه شکوفا و آتشین نگاه می دارد .

طالع زن :

او باید از عشق خود احساس غرور کند اما این امر نباید موجب بشود که شما ذوق و استعداد او را نادیده بگیرید و هر قدر نیازمندی او به شما زیادتر باشد،باز کوشش می کند که دو برابر آن نیازمندی های شما را برآورده سازد.او می تواند از خطای دوستانش چشم بپوشد مال و وقتش را صرف دیگران کند و اما وقتی پای دل به میان آمد ناگهان موجود دیگری می شود آنچه که از آن اوست این امر قاطعیت مطلق دارد.کوچکترین خطائی می تواند حسادت او را مثل یک بمب منفجر کند . مواظب باشید که در حضورش از آرتیست های مورد علاقه خود تعریف نکنید و یا به زن دیگری ولو اینکه از دوستان او باشد کمپلمان نگویید.مردی که زنش متولد فروردین است بهتر است که در اداره منشی اش مرد باشد.این زن حد متوسط ندارد،اگر دلش بشکند در مدتی بسیار کوتاه از توده ای از آتش تبدیل به قطعه ای یخ می گردد اما نکته مهم این است که آتش تندش زود خاموش می شود در صورتی که سردی اش ابدی است .


متولدین اردیبهشت ماه = برج ثور سال نهنگ

طالع مشترک :

خداوند او را برای آسایش و خانه خلق کرده است . با اراده و بخشنده است . گفته هایش معمولاً با آرامش و نصایحش مؤثر است . از عهده هر کاری به خوبی بر می آید . محبوب خاص و عام است. عاشقی است که به دنبال عشق حقیقی می گردد .

طالع مرد :

این مرد تقریباً هرگز به چیزی اعتراض نمی کند و از شما ایرادی نمی گیرد و دیری نمی گذرد که شما با دیدن خود در خانه ای که می توانید هر کاری که دلتان خواست انجام بدهید و احساس اطمینان از اینکه شوهر تان همیشه فکر همه چیز را می کند ، از خود می پرسید که چرا قبل از ازدواج رؤیاهای طلائی زندگی در ابرها را در سر داشته اید آنقدر کار منزل و مخصوصاً رسیدگی به حساب و کتاب و دخل و خرج خواهید داشت که تقریباً مجالی پیدا نمی کنید برای آرزوهای طلائی برآورده نشده خود اشک حسرت بریزید . بله ، اینست خصوصیات یک مرد متولد اردیبهشت . نقشه کارهای فردی خود را با کمال دقت و احتیاط طرح ریزی می کند او مثل سنجاب مقداری از آذوقه خود را برای زمستان ذخیره می کند !

طالع زن :

مشهور است که زن ها خیلی بیش از آنچه تابع عقل خود باشند پایبند احساسات خود هستند اما این حرف به هیچ صورت مفهومش این نیست که یک زن متولد اردیبهشت عاقل و چیز فهم نمی باشد . او می تواند یک هم صحبت و یک همدم بسیار خوب برای یک مرد باشد ، اما شخصاً عاشق سینه چاک درگیر شدن با موضوعاتی نظیر نسبیت انیشتین و یا فرمول جاذبه در فضا نیست . اما در عین حال به قدرت جادویی زن بودن خود نیز آنقدر اطمینان دارد که بگذارد اگر شما مایل هستید آقای خانه باشید ، اما اگر شما از عهده این کار برنیامدید آن وقت خودش کنترل کارها را در دست می گیرد و هیچ بعید نیست که این کارها را به شیوه ای کاملاً مغایر با سیستم شما انجام دهد .


متولدین خرداد ماه = برج جوزا سال نهنگ

طالع مشترک :

دارای شخصیتی رنگارنگ است . زبانش نیش دار است . او با حرارت و متهوّر است . خیلی زود خویشتنداری اش را از دست می دهد . مغرورترین موجود روی زمین است . وزش یک باد و نسیم تصمیم و رأی او را بر می گرداند . در زناشویی اهل تنوع است .

طالع مرد :

گاه عاشق است و برای زنی می میرد ولی با او اخم می کند ، گاه از کسی قلباً نفرت دارد ولی از روی سیاست و مصلحت با او چنان گرم می گیرد که گویی دیگر هیچ کس را به اندازه او در دنیا دوست نمی دارد . کسانی که با او سر و کار دارند همیشه گیج و سر در گم هستند که میل باطنی و عقاید پنهانی او از چه قرار است . از این گذشته مرد متولد خرداد میل ندارد که هیچ کس ولو همسرش – ولو نزدیکترین دوستش – به خلوت دل او و ضمیر مخفی او راه یابد . او راز درونی اش را با هیچ کس در میان نمی گذارد و کسی را به صندوقچه اسرار دل خود محرم نمی کند و اگر شما همسر چنین مردی هستید بهتر است که برای گشودن صندوقچه اسرار او پافشاری نکنید و او را به حال خود بگذارید .

طالع زن :

در حالی که مجذوب قدرت روحی و هوشی یک مرد است از جانب دیگر وجودش به سودی هنر و شعر و موسیقی چشم دوخته است . او وقتی مردی را پیدا کرد که دارای قدرت خلاقیت است ، آن وقت شخصیت دوگانه اش شروع به خودنمایی می کند . او در همان لحظاتی که با مرد دلخواه خویش به تماشای یک نمایشگاه رفته و خوشحال است که سرانجام کسی را پیدا کرده که مثل خودش از دیدن تابلوهای زیبا لذت ببرد ، ناگهان وجود ثانوی از وی می پرسد که آیا این مرد هنر دوست مرد زندگی هم هست؟من حتم دارم که با توجه به مطالب فوق شما تا حدودی می توانید حدس بزنید که یک زن متولد شده در برج جوزا چه نوع موجودی است .


متولدین تیرماه = برج سرطان سال نهنگ

طالع مشترک :

رویایی و خیال باف است . همیشه در رویا به سر می برد . امور مالی از اوان کودکی توجه و علاقه او را به خود جلب می کند . عاشق نقاشی است . همیشه دستپاچه است و دلشوره دارد . عاشق لباس های شیک و تجمّلی است .

طالع مرد :

اگر شما زنی هستید که معتقدید که کرایه خانه و اقساط بدهی را باید سر موعد پرداخت کرد مطمئن باشید که مناسب ترین مرد روزگار را در کنار خود دارید . به احتمال قوی او یکی از معتقدترین افراد روزگار به لزوم تأمین زندگی است اعم از اینکه درآمدش کم باشد یا زیاد ، تمام روز را به این فکر است که چطور می تواند آینده مالی و اقتصادی خودش ، شما و بچه هایتان را به بهترین وجه تأمین کند . امور مالی یکی از موضوعاتی است که از همان اوان کودکی توجه و علاقه او را به خود جلب می کند و دیری نمی گذرد که پی می برد جمع کردن پول بهتر از خرج کردن آن است . من نمی خواهم و نمی توانم بگویم که وی هرگز یک شاهی بیخودی خرج نمی کند و پول برایش هرچه باشد شوخی نیست . او بدون شک قبل از آنکه الفبا بیاموزد،شمارش پول را یاد میگیرد و سکه ها و اسکناس های مختلف را می شناسد و قبل از آنکه پا به دبیرستان بگذارد برای خود کتابچه خرج و دخل درست می کند . ارقام موجودی اش در بانک مانند قرص مسکن قوی به اعصابش آرامش می بخشد .

طالع زن :

او به شیوه ای بسیار لطیف و زنانه ، همراه با برافروختگی صورت و حجب و حیای دخترانه است . اما روش دوم تا حدی غیر مستقیم خواهد بود و او برای ابراز منظور و حالت خود از کلیه مکر و حیله های زنانه استفاده می کند و طبیعی است که این حالت دوم مخصوصاً اگر شما هم عاشق او شده باشید ، بسیار هیجان انگیز و زیباست . اما اگر شما عاشق او و او عاشق شما باشد خیال می کنید معامله به این آسانی ها خاتمه می یابد ، ابداً . دختر متولد تیر کسی نیست که مطلوب بدست آورده خویش را به این آسانی ها از دست بدهد !


متولدین مرداد ماه = برج اسد سال نهنگ

طالع مشترک :

افراط و زیاده روی شیوه زندگی اوست . بعضی کارهایش جان انسان را به لبش می رساند . عاشقی حقیقی است . با اراده و استوار است . یک دوست واقعی است . از عهده انجام هر کاری بر می آید . براحتی پایان هر کاری را می بیند . دارای صبر ایوب است .

طالع مرد :

عشق مردان متولد مرداد ماه هرگز خالی از دردسر نیست . برای درک بهتر مطلب می توانید حرم سرایی را در نظر مجسم کنید . او ممکن است شما را به خلوتگاه خود ببرد ، وجود تان را سرشار از عشق بکند ، خواسته هایتان را خیلی بیش از حدی که انتظار دارید برآورده سازد و بعد ناگهان متوجه بشوید که عملاً در زندان قرار گرفته اید . آیا او حسود است ؟ بله ، آنچنان که شما می توانید با حروف درشت و چراغ نئون بر سر منزل بنویسید که شوهر من خیلی حسود است !

طالع زن :

چنین به نظر می رسد که خداوند در روز خلقت زن مرداد ، از نظر نشاط ، سر زندگی ، هوش ، ظرافت ، زیبایی و آزادگی حداکثر دست و دلبازی را در حق او به خرج داده است و اگر شما به علتی دارای عقده های حقارت می باشید بهتر است معاشرت خود را با او قطع کنید . از یک چنین زنی هرگز نباید انتظار داشت که از کسی پیروی کند تا حرفی از دهان شخصی بیرون می آید چشم بسته آن را قبول نماید . مردی که انتظار داشته باشد زن متولد مرداد او روی پایش بیفتد و مانند بت وی را پرستش کند،بسان کسی است که دنبال سیمرغ و کیمیا می گردد . اگر مشاهده کردید که زن متولد مرداد شما فقط پنجاه درصد موارد حرف هایتان را قبول می کند خود را آدم خیلی خوش شانسی بدانید زیرا او در صورتی که خواسته باشد خیلی مراعات حال شما را کرده باشد خود را همسر و مساوی شما می داند ، اما از سوی دیگر این را هم باید بدانید که زن متولد مرداد جواهر نایاب و گران قیمتی است که در هر کوی و برزن پیدا نمی شود و برای بدست آوردن آن باید قابلیت های فراوان داشت .


متولدین شهریور ماه = برج سنبله سال نهنگ

طالع مشترک :

دقیق و نکته سنج است . با کارهایش انسان را در شک و تردید نگاه می دارد . مغرور به خود و وسواسی است . در مورد بی ارزش ترین مسئله ها اطرافیان خود را آزرده می سازد ، معمولاً دیر ازدواج می کند !

طالع مرد :

مرد متولد شهریور ماه خیلی راحت تر از مردانی که تحت تأثیر صور فلکی دیگر هستند می تواند مجرد زندگی کند و چون ذاتاً به سرنوشت معتقد است اگر دید که با کسی رابطه عاشقانه پیدا نمی کند خیلی راحت آن را پای سرنوشت غیر قابل تغییر خود می نویسد و وضع خود را می پذیرد و به همین دلیل هم شما بسیاری از متولدین این ماه را می بینید که تا میانسالی مجرد باقی مانده اند و شکایتی هم ندارند . با توجه به آنچه که گفته شد برایتان خیی جالب خواهد بود که اگر بدانید که علیرغم بیگانگی این مرد با امور عشقی ، او در فریب دادن زن ها تبحر خاصی از خود نشان می دهد !

طالع زن :

او همان قدر که از بهم زدن کانون خانوادگی خود نفرت دارد ، از ریاکاری و دغل بازی در عشق خود نیز بیزار است . وقتی او عشق را به عنوان یک عشق حقیقی قبول کرد صداقت ذاتی اش موجب می گردد عمیقاً و از جان و دل خود را وقف آن کند و به این دلیل به هیچ کس و به هیچ چیز اجازه نمی دهد که این خلوص ملکوتی را خدشه دار سازد . او تنها زنی است که در آن واحد هم احساساتی و هم اهل عمل است . عشق زن متولد شهریور از آنچنان گرمی و خلوصی برخوردار است که بدون شک مورد رشک و حسد دیگران قرار می گیرد ، اما این گرمی مخصوصاً حصول اطمینان از خلوص آن ممکن است مدتی وقت بگیرد . این درست است که عشق ، چه از جنبه های احساسی و چه از نظر جنبه های جسمانی ، برای یک زن متولد شهریور چندان مهم به نظر نمی رسد و در او نوعی صبر و تحمل بی پایان نسبت به ابراز آن مشاهده می گردد ، اما هستند تعداد زیادی از مردانی هم که معتقدند در امور احساسی و عشقی باید خیلی آهسته و رمانتیک قدم برداشت و پیش رفت .


متولدین مهر ماه = برج میزان سال نهنگ

طالع مشترک :

متکی و مطمئن به خود است . ظاهرش با باطنش فرق زیادی دارد . خوش سلیقه و گاهی تنبل است . در عقیده خود بسیار راسخ و ثابت قدم است . قابل اعتماد برای همه است . ذاتاً قادر به درک نیازهای عاطفی ابراز نشده به هیچ کس نیست .

طالع مرد :

مرد متولد مهر در عقیده خود راسخ و ثابت قدم است ، اما فرق بین او و دیگر کسانی که دارای ثبات قدم می باشند این است که به محض آنکه با منطق تشخیص داد عقیده اش اشتباه است فوراً آن را تغییر می دهد . کسی که در ماه مهر متولد شده باشد به هیچ صورت مایل به رنجاندن دیگران نیست و اگر مشاهده می کنید که گاهی با پای رنجش خاطر با دیگران به بحث و جدل می پردازد حتم داشته باشید که از عواقب آن به کلی غافل است . او هرگز نمی خواهد از کلمه نه استفاده کند در حالی که نمی داند در بسیاری از موارد گفتن این کلمه بهتر از کج دار و مریز رفتار کردن است . تمایل شدید و غیر قابل اجتناب او از دست به دست کردن و سبک و سنگین کردن امور گاه موجب پیدایش کدورت می گردد ، در حالی که او اگر فقط احساس کند که عواطف کسی را جریحه دار کرده است و یا حتی اگر پس از سال ها پی ببرد که عشق کسی را نادیده گرفته به شدت آزرده خاطر و دلگیر می شود !

طالع زن :

خیال نکنید که داشتن یک همسر سنجیده و دقیق حوصله شما را سر خواهد برد ، درست برعکس شما در جوار یک چنین زنی ناگهان متوجه می شوید که بیش از یک ساعت است که دارید به حرف های او گوش می دهید بدون اینکه متوجه گذشت زمان شده باشید و از حرف ها و استدلال او به راه حل های باور نکردنی رسیده اید ، علت هم این است که او در تمام طول مدتی که مشغول بحث در اطراف موضوعی است لحظه ای لبخند دلنشین و معروف خود را فراموش نمی کند و شاید رعایت همین ظاهر مطلوب و چاشنی کردن لبخندهای ملیح و بکار بردن جملات دلنشین و متقاعد کننده است که موجب می شود موفقیت های زیادی در قبولاندن منطق خویش به دیگران کسب کند . او برای قانع کردن دیگران مطلقاً از منطق استفاده می کند .


متولدین آبان ماه = برج عقرب سال نهنگ

طالع مشترک :

به غیبت و بدگویی عادت دارد . حیله گری های مخصوص به خود دارد.هرگز در تلاطم ماجراهای عشقی غرق نمی شود و به نا امیدی نمی رسد . به کمترین ها در زندگی قانع است . هدف های بلند پایه را تعقیب می کند . سخت مایل است به اسرار دیگران واقف گردد .

طالع مرد :

در مقابله با حوادث با مهارت ، قدرت بسیار، آرامش و متانت خود را حفظ می کند و قیافه و برخوردش با وقایع زندگی خانوادگی و حوادث شغلی توأم با خونسردی و آرامش تمام است اما در پشت این متانت دنیایی پر جنب و جوش و پر غلیان وجود دارد که ناشی از جاذبه نیرومند پلوتو است . مواظب باشید که هرگز به شوهر متولد این ماه دروغ نگویید و احساسات او را جریحه دار نکنید و یا برخلاف پرستیژ و غرور مردانه او رفتار و گفتاری موهن نداشته باشید زیرا که انتقام و عکس العمل خشمگینانه او بسیار سوزنده و خطرناک است . در میان مردان متولد آبان ماه گل مردان خدا با ایمان که عمر و زندگی خود را وقف خدمت به خلق کنند و با فداکاری و جانبازی در راه سعادت مردم می کوشند یافت می شود که مردانی استثنایی و بزرگوارند و بار رهبری به شانه آنها هموار می شود و در نهایت عقل و درایت به وظایف انسانی خود عمل می کنند و موجب خیر و برکت می شوند .

طالع زن :

زن متولد آبان ماه با ترس بیگانه است و در عرصه مشکلات خود را به آب و آتش می زند و در دل طوفان به سوی هدف می شتابد و با جرات با مخاطرات مواجه میشود و سرانجام او را می بینیم که به گونه ای شگفت انگیز بر تمام موانع فائق می آید و موقعیت برتر خود را حفظ می کند . این زن برخلاف اکثر زن ها سر نگهدار است و خدا می داند که در گنجینه دل خویش چه اسراری نهفته دارد و شاید هم به همین علت هم هست که بر بالای دریچه دل او این جمله به خطی خوانا نوشته شده است ، خصوصی است !


متولدین آذر ماه = برج قوس سال نهنگ

طالع مشترک :

اهل واقعیت و منطق است . قاطعیت او در گفتارش خیلی زود نظر همه را به خود جلب می کند . در زندگی کمال صداقت را دارد . عاشق استقلال است . می تواند بهترین دوست باشد . کمی درشت گو است . عشق عمیقی به خانواده خود دارد .

طالع مرد :

هرگز با افکار انقلابی او مخالفت نکنید و یادتان باشد که پس از ازدواج با مردی که تحت تاثیر صورت فلکی کماندار است بیش از هر زن دیگری در معرض خطر طلاق و از دست دادن شوهر خود قرار گرفته اید . وقتی دیدید که او کمان خود را در دست گرفت و تیرهایش را یکی پس از دیگری به سوی هدفی غیرممکن رها می کند بهترین کار آن است که فکر خود را به موضوع دیگری معطوف سازید و آن وقت در یک شب عاشقانه خواهید دید که صادقانه به شما می گوید : نه براستی همسر ایده آلی برای او هستید .

طالع زن :

اگر می خواهید با همسر متولد آذر خود زندگی آرامی داشته باشید هرگز به وی دستور ندهید که چنین و چنان بکند ، بلکه خواسته های خویش را در قالب جملاتی که در جنبه در خواست دارند بیان نمائید و حتم داشته باشید که هرگز با خواسته ای انجام نشده مواجه نخواهید شد ، او اگر چه مثل هر زن دیگری مایل است که تحت الحمایه باشد اما از دستور شنیدن و فرمان بردن سخت بیزار است ، شما می توانید از پدر و مادر وی سوال کنید که آنها هم به شما خواهند که از بچگی چنین بوده است .


متولدین دی ماه= برج جدی سال نهنگ

طالع مشترک :

ندارد

طالع مرد :

او بر خلاف اغلب مردمان هر قدر بیشتر پا به سن می گذارد سر زنده تر و شاداب تر می شود و از این نظر در مسیر زندگی شما در خلاف جهت اغلب زن های دیگر است . او هرگز در نقش یک عاشق دلخسته ظاهر نمی شود . اما شعله علاقه ، بدون آنکه دیده شود ، هرگز در دل وی خاموش نخواهد شد و این شعر حافظ که می گوید : « آتشی که نمیرد همیشه در دل ماست » درباره وی کاملا صادق است . حمایت مرد متولد دی از همسر و فرزندانش زیاد و جدی است و این امر با گذشت زمان تغییر پیدا نمی کند . برای او شما همیشه همان دختر جوان خواهان حمایتی هستید که در روزهای اول آشنایی با او بوده اید و فرزندانش نیز همیشه کودکان او هستند ولو اینکه خود صاحب کودکان متعدد باشند و به شغل وزارت برسند .

طالع زن :

او وظیفه خود می داند که شما را هفته ها و یا حتی ماه ها تنها بگذارد و به منزل پدری خود برگردد از سوی دیگر او را می توانید به معنای واقعی شریک زندگی خود بدانید چه در صورت لزوم و در ضمن بحران ها با تمام وجود به کمک شما می شتابد و بدون کوچکترین اعتراضی حاضر می شود بار خانواده را چه از نظر مالی و چه از نظر احساسی و روحی بر دوش بکشد ، یک نکته دیگر را هم باید در این زمینه تذکر داد و آن این است که مانع رابطه و علاقه و تمایل شما به پدر و مادرتان نمی شود اگر والدین شما نیازمندی های مالی داشته باشند ، هیچ زنی به اندازه او کمک های شما را به ایشان تلقی نمی کند .


متولدین بهمن ماه= برج دلو سال نهنگ

طالع مشترک :

همیشه در حال انتقاد کردن است . روابط عاشقانه اش ثبات و دوام ندارد . تغییرات شخصیتیش غیر قابل پیش بینی است . به طور طبیعی قادر به ابراز محبت درونی خود نمی باشد . نحوه سخن گفتن جذابی دارد . از دروغ و نیرنگ متنفر است .

طالع مرد :

علاقه این مرد به خانواده ای که در آن متولد و بزرگ شده است ، نه تنها با ورود شما به زندگی از بین نمی رود بلکه تقلیل هم پیدا نمی کند و خیلی به نفع شماست که سعی کنید که نسبت به پدر و مادر و خواهر و برادران او علاقه مندی از خود نشان بدهید . البته این امکان وجود دارد که شما او را ظاهراً نسبت به خانواده خود بی تفاوت ببینید ، به شما توصیه می کنم که گول حالت ظاهری را نخورید و خدای ناکرده زبان به بدگویی از خواهر شوهر و مادر شوهر باز نکنید و یا نسبت به آنها بی توجهی و بی علاقگی از خود نشان ندهید ،کافیست فقط یک اتفاق ناگوار برای یکی از اعضاء خانواده وی روی بدهد تا ببینید چطور کنترل ظاهری خود را از دست می دهد و عشق پوشیده و باطنی وی ناگهان آشکار می شود .

طالع زن :

وقتی از جلوی چشم او دور شدید ، تا حدود 99 درصد از فکر و خیال او هم دور شده اید و به این دلیل هم هست که هرگز دل او برای کسی تنگ نمی شود . به هر صورت اگر این زن از شما بی وفایی دید خیلی ساده و ناگهان یک عقب گرد می کند و در خلاف جهت سابق به حرکت در می آید . در این حالت بهتر است وقت خود را برای برگرداندن او تلف نکنید . پس از آنکه روابط عاطفی او و شما قطع شد ، در عرض مدتی کمتر از یک دقیقه تمام جل و پلاس مهر و محبت شما را از فکر و قلب خود بیرون می ریزد و می توانید حتم داشته باشید که حتی یک خاطرات آن ایام را هم در فکر خود زنده نگاه نمی دارد . بر این قاعده کلی یک استثنای مهم وجود دارد زن متولد بهمن ، مثل مردی که در این ماه به دنیا آمده است ، اولین عشق واقعی خود را هرگز فراموش نمی کند !


متولدین اسفند ماه= برج حوت سال نهنگ

طالع مشترک :

اهل تفکر و منطق است.همیشه در حال بلند پروازی است.دارای موقعیت اجتماعی عالی است. بسیار باریک بین و دقیق است.کمی دو دل و خجول است.همانند آبی است که روی آتش ریخته می شود

طالع مرد :

مرد متولد اسفند متعصب نیست و هرگز به قضاوت نمی نشیند . او تا زمانی که شخصاً به کنه مطلبی پی نبرده باشد نظریه ای ابراز نمی دارد و تازه در این حالت نیز او حالت انتقاد نخواهد داشت . خیلی به ندرت ممکن است به کسی اتهامی وارد کند و در مقابل به میزان وسیع اغماض و گذشت از خود نشان می دهد و هرگز این فکر در سرشان پیدا نمی شود که ممکن است از آنچه به وی می گویند سوءاستفاده کند . عقاید و رفتار دیگران برای این شخص محترم است .

طالع زن :

ناراحت ترین مردها در جوار زن متولد اسفند احساس آرامش می کنند . او آبی است که بر روی آتش ریخته می شود . پس از چند دقیقه گفتگو مرد آشکارا درک می کند که به علت اشتباهات خود مورد سرزنش او قرار نمی گیرد و مشکلاتی را که با آنها مواجه می باشد ناچیز و غیر قابل بحث نمی شمارد،از آن گذشته زن متولد اسفند همیشه ایمان راسخ دارد که شکست های مرد زندگی او به علت ندانم کاری های دیگران است . او هرگز شوهر خود را مجبور نمی کند که قدم های سریعتری در زندگی بردارد ، موقعیت اجتماعی این مرد هرچه که باشد برای او کافی و حتی بهترین است . آیا پس از این توضیحات باز هم لازم است که بگویم چرا داشتن همسر متولد اسفند واقعاً خطرناک است ؟! بلکه درست خواندید نوشته ام خطرناک !!


ارسال شده در توسط جواد ابراهیم پور

 


در سال 1992 نوکیا 1011، یکی از اولین گوشی‌های موبایل با شکل ساده (Candy Bar)، تنها امکان 60 دقیقه مکالمه به کاربر می‌داد. حافظه این گوشی فقط برای ذخیره 99 شماره مخاطب کافی بود و یک صفحه‌نمایش کوچک سیاه و سفید داشت. مقایسه آن با Lumia 800 امروز مثل مقایسه خودروی فورد مدل T با شاتل فضایی در تمامی زمینه‌ها است؛ به استثناء یک مورد: امکان تایپ و ارسال پیام

به گزارش آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) امسال بیستمین سالگرد تولد پیام کوتاه است که بر خلاف دیگر فناوری‌های کاربردی به ندرت در طی دو دهه گذشته تغییر کرده است. برای جشن گرفتن تأثیر حیرت‌انگیز پیام کوتاه بر دنیا، ده حقیقت تعجب‌آور در مورد پیام‌های کوتاه در این مطلب ذکر می‌شود:

یک: پدر اس‌ام‌اس ماتی ماکونن، یک مهندس فنلاندی است. او در سال 1984 در یک پیتزا فروشی در کپنهاگ، وقتی برای شرکت در کنفرانسی در مورد آینده ارتباطات موبایلی به دانمارک آمده بود، ایده سرویس پیام‌رسانی برای گوشی‌های دیجیتال GSM به ذهنش خطور کرد. متأسفانه او هرگز برای این کار پیشگامانه دستمزدی دریافت نکرد، زیرا حق امتیاز این ایده را به ثبت نرسانده بود.


دو: یک سال بعد، فرمت 160 کاراکتری توسط محققی در زمینه ارتباطات به نام فریدهام هیلبرند تعیین شد. او در حالی که سعی می‌کرد این فناوری را استاندارد کند و به تلفن‌های همراه امکان انتقال و نمایش پیام‌ها را بدهد، متوجه شد که میانگین جملات یا سوالات تنها به 160 کاراکتر نیاز دارد.

سه: اولین اس‌ام‌اس در سال 1992 توسط بریت نیل پاپ‌وُورس به مدیر اپراتور وُدافون، ریچارد جرویس در مهمانی کارمندان در شب کریسمس ارسال شد که متن آن این بود: "کریسمس مبارک". پاپ‌وورس سرویس ارسال پیام کوتاه یا همان اس‌ام‌اس را از کامپیوتر محل کار خود به یک گوشی موبایل اوربیتل 901 ارسال کرد.


چهار: امروز ارسال پیام بیشترین استفاده را در میان سرویس‌های انتقال اطلاعات توسط تلفن همراه دارد؛ به طوری که 74 درصد از همه موبایل‌های سراسر جهان را شامل می‌شود یا به عبارت دیگر، 2.4 میلیارد از 3.3 میلیارد مشترک از طریق ارسال پیام ارتباط برقرار می‌کنند. پنج: در سال 2010 مردم رقم اعجاب‎‌انگیز 6.1 هزار میلیارد پیام کوتاه ارسال کردند؛ یعنی 192 هزار پیام کوتاه در هر ثانیه! میزان درآمد صنعت در ارسال پیام‌های کوتاه 114 میلیارد و ششصد میلیون دلار در سال بوده است.

شش: تحقیقات نشان می‌دهد که اس‌ام‌اس بازی هنگام رانندگی دو برابر خطرناک‌تر از رانندگی در حالت غیرعادی است. یک نمونه از حواس‌پرتی هنگام رانندگی در سال 2008 در انفجار قطار در ChatWorth کالیفرنیا اتفاق افتاد که جان 25 نفر را گرفت. طی تحقیقات مشخص شد که راننده قطار درست قبل از حادثه 45 پیام کوتاه ارسال کرده بود.

هفت: ارسال پیام زبان ویژه و جدیدی ایجاد کرده است که هدف آن کوتاه کردن تعداد کاراکترها است. محققان زبانشناس بر این عقیده‌اند که استفاده از زبان‌های عامیانه و اختصاری مانند چیزی که در زبان اس‌ام‌اس می‌بینیم در آینده منجر به تضعیف ادبیات و غلط دیکته‌ای و هجی کردن نادرست کلمات در میان کودکان شود.

هشت: از دلایل اصلی موفقیت ‌اس‌ام‌اس این است که با همه گوشی‌ها ‌می‌توان پیام کوتاه ارسال کرد و فعال کردن آن نیاز به چیزی ندارد. اس‌ام‌اس مقرون‌به‌صرفه‌ و ارزان‌تر از تماس تلفنی و استفاده از آن راحت است و امکان ارسال در تمامی شبکه‌ها را فراهم می‌کند. به این معنی که لازم نیست کاربران بدانند شخصی که برای او پیام ارسال می‌کنند از کدام شبکه موبایل استفاده می‌کند.

نه: مردم هم به طور اعجاب‌انگیزی در این شیوه‌ی برقراری ارتباط تبحر پیدا کرده‌اند. در سال 2005 سونجا کریستیانسن از نروژ رکورد سریع‌ترین تایپیست پیام کوتاه را به ثبت رساند. معنی این پیام این بود: "پیرانای تیزدندان از گونه سراسالموس و پیگوسنتروس، وحشی‌ترین ماهی‌ آب شیرین در دنیا است. در واقع، آنها به ندرت به انسان‌ها حمله می‌کنند." رکورد کنونی 37.28 ثانیه است.


ده: تایپ پیام منجر به عارضه تنوسینوویتز می‌شود که نوعی التهاب انگشت شست دست است و در اثر تایپ مداوم پیام ایجاد می‌شود. (شبیه آسیب آرنج است اما کوچکتر و کمتر ورزشی است.)
اگرچه پیام‌رسانی تغییرات بسیار کمی داشته است، اما راه درازی را طی بیست سال گذشته طی کرده است. گذشت آن روزها که پیام کوتاه به عنوان یک قابلیت غیرضروری به حساب می‌آمد و هرگز کسی سرو کارش به آن نمی‌افتاد. امروزه خیلی از ما بدون آن نمی‌توانیم زندگی کنیم.


ارسال شده در توسط جواد ابراهیم پور

امروز به این مقاله و خبر برخورد کردم و برام جالب بود که آدمی با داشتن معلولیتی جدی این همه موفق میشه و خیلی از ماها با یه ناراحتی کوچیک حسابی قافیه رو می بازیم
این آقا همین جاست تو همین شهر و با همین شرایطی که همه ما داریم زندگی می کنیم ..ولی اون کجا و خیلی از ماها کجا
اون فهمیده که زندگی ارزش داره
به این که کاری شدنی هست اعتقاد و ایمان داره

وقتی ایمان داشته باشی که کار شدنی است (،ایمانی حقیقی)،فکرت راههای انجام اونو پیدا خواهد کرد .



گران‌ترین وکیل ایران اصلا پرونده‌هایش را نمی‌بیند



او گران‌ترین وکیل ایران است. یکی از مهم‌ترین پرونده‌های تاریخ قضائی ایران را وکالت کرده و بیشترین حق‌الوکاله را گرفته است؛ چیزی در حدود یک‌ و نیم میلیارد تومان.

علی صابری (وکیل نابینا) از آن دست آدم‌هایی‌ است که مفهوم معلولیت و توانایی را در ذهن به‌هم می‌ریزد. او توانسته با پشتکار و اعتماد به نفس، به هر چیزی که به آن معلولیت می‌گویند، غلبه کند و در حرفه خودش یکی از جنجالی ترین‌ها باشد.
دفتر وکالت علی، شلوغ است. دارد لایحه را به یکی از موکلان‌اش دیکته می‌کند. همه، با وقت قبلی آمده‌اند. علی فقط بعدازظهرها دفتر است. هیچ‌کس از دیدن وکیل نابینا تعجب نمی‌کند، این روزها علی دیگر برای خودش اسم و رسمی دارد و همه از معلولیت‌اش و موفقیت‌های عجیب و غریبش باخبرند.

 

با چشم دیگران


او نمی‌بیند و نمی‌تواند هیچ‌کدام از پرونده‌هایی را که در دست دارد بخواند چون آنها به خط بریل نیستند، نمی‌تواند آخرین قوانین مصوبه ر ا ببیند چون هنوز فرصت نشده آنها را به خط بریل درآورند. نمی‌تواند در دفاع از موکلان‌اش لایحه بنویسد. نمی‌تواند در چشم‌های موکلان‌اش نگاه کند و راست و دروغ حرف‌هایشان را بفهمد.
نمی‌تواند تنها و بدون همراه به دادگاه برود و با همه این حرف‌ها باز هم به نظر علی، چشم آخرین عضوی است که یک وکیل به آن نیاز دارد؛ «ندیدن را می‌توان حل کرد. آدم باید فقط خودش را از تک و تا نیندازد. من مدت‌هاست به دیدن از دریچه چشم دیگران عادت کرده‌ام. طوری برنامه‌ریزی کرده‌ام که هیچ‌وقت با مشکلم دست تنها رودررو نشوم. از اول برنامه کار تیمی برای خودم درست کرده‌ام.
دوستان بسیار زیادی دارم؛ وکلایی که با هم روی پرونده‌ها کار می‌کنیم، با هم آنها را می‌خوانیم، با هم لایحه می‌دهیم و... جدا از همه این حرف‌ها منشی من هم آدم منحصر به فردی است.
منشی یک فرد نابینا باید ویژگی‌های خاصی داشته باشد. او چندین برابر دیگران کار می‌کند و مجبور است همه چیزهایی که نابینا نمی‌تواند بخواند، برایش بخواند و همه چیزهایی که نمی‌تواند بنویسد، برایش بنویسد. منشی یک نابینا در حقیقت چشم‌های او هم هست».
کتاب بریل و قلمم را بردم سرکار!
به نظر علی صابری، همه چیز به چشم مردم عادی می‌شود؛ حتی مردی با عصای سفید در راهرو‌های تنگ و تاریک دادگستری؛ «وقتی از جامعه اقلیت باشید، همیشه محدودیت‌هایی دارید. مردم از دیدن شما در هر جایگاهی تعجب می‌کنند.
بعد از فارغ‌التحصیلی مدتی در قسمت ارشاد دادگستری لواسان مشغول شدم. آن موقع حضور من برای خیلی‌ها غیرقابل باور بود. بالاخره قسمت ارشاد قسمتی است که به مراجعه‌کنندگان راهنمایی حقوقی می‌دهد و با شنیدن دعوای آنها به آنها می‌گوید چه باید بکنند. اینکه فرد نابینا در مراجعه مستقیم با مردم باشد و بخواهد به آنها راهنمایی بدهد و از عهده کار هم برآید، برای خیلی‌ها قابل قبول نبود.
اوایل برای من هم مشکل بود. جای خالی چشم‌هایم را به‌شدت احساس می‌کردم اما زود خودم را دریافتم. تصمیم گرفتم مثل همه آدم‌ها باشم. محیط کارم را برای خودم راحت و دلپذیر کنم. این شد که یک روز یک کتاب حقوقی که به زبان بریل بود، با یک قلم سبک مخصوص نابینایان که به آن لو قلم می‌گویند با خودم بردم سر کار. آنجا نشسته بودم و مابین مراجعه‌های مردم کتاب می‌خواندم و یادداشت‌برداری می‌کردم.
تصور کنید مردم با چه صحنه‌ای رو‌به‌رو می‌شدند؛ نابینایی که در قسمت ارشاد قضائی نشسته، کتاب بریل می‌خواند و خلاصه‌برداری می‌کند. بعد از مدتی، حضورم برای همکاران بسیار عادی شد؛ آن‌قدر که معلولیت مرا از یاد بردند و با خیلی‌هاشان صمیمی شدم».


مردم از وکیل گریزان‌اند


سر علی صابری، شلوغ است و در زمانی که همه به خاطر هزینه بالای وکالت از آن فراری‌اند، یک وکیل نابینا این همه مشتری داشته باشد جالب است؛ «نمی‌دانم شاید به خاطر پرونده هموفیلی‌هاست. البته من برای به دست آوردن مقام و مرتبه فعلی‌ام خیلی زحمت کشیده‌ام. حقیقت این است که مردم ایران زیاد اهل وکیل گرفتن و کارها را به دست وکیل سپردن نیستند و بیشتر ترجیح می‌دهند خودشان کارشان را انجام دهند و پول وکیل را هم در جیب بگذارند.
آنهایی هم که یک وکیل می‌گیرند، ترجیح می‌دهند پولشان را به وکیلی بدهند که هم سابقه زیادی داشته باشد، هم سن و سالش بالا باشد و هم مشکل خاصی نداشته باشد. خودتان ببینید در چنین شرایطی، مطرح شدن برای یک وکیل نابینای سی و چند ساله چقدر دشوار است؟ قضات حالا دیگر مرا شناخته‌اند و از دیدن من و همراهم در دادگاه تعجب نمی‌کنند. دفاعیات شفاهی را من انجام می‌دهم و مسائلی که نیاز به خواندن یا نوشتن دارد، همکارم انجام می‌دهد.
با نا بینایی‌ام هیچ مشکلی جز رفتار‌های ناپسند برخی همکاران ندارم، البته این را به گردن فرهنگ جامعه می‌گذارم؛ جامعه‌ای که به معلول به عنوان یک پدیده می‌نگرد و از پیشرفت او تعجب می‌کند و در برخی شرایط متاسفانه به او حسودی می‌کند


ارسال شده در توسط جواد ابراهیم پور

 

آقای پدر! در کمال احترام خواهشمندم اینقدر لب و لوچهء غیر پاستوریزه ، و سار و سیبیل سیخ سیخی آهار نشدتون را به سر و صورت حساس من نمالید .

خانوم مادر! جیغ زدن شما هنگام شناسایی اجسام داخل خانه توسط حس چشایی من، نه تنها کمکی به رشد فکری من نمی کنه، بلکه برای دبی شیر شما هم مضر است!!! لازم به ذکر است که سوسک هم یکی از اجسام داخل خانه محسوب می شود.

پدر محترم! هنگام دستچین کردن میوه، از دادن من به بغل اصغر آقای سبزی فروش خودداری نمایید. چشمهای تلسکوپی، گوشهای ماهواره ای و سیبیلهای دم الاغی اش مرا به یاد قرضهای شما می اندازد! ، مخصوصاً وقتی که چشمهای خود را گشاد کرده، و با تکان دادن سر و لبهایش ” بول بول بول بول” می کند! زهرمار، درد، مرض، کوفت! الهی کف شامپو تو چشت! شب بخوابی خواب بد ببینی! جیش کنی تو شلوارت

مادر محترم! شصت پا وسیله ای است شخصی، که اختیارش رو دارم! لطفاً هرگاه سعی در خوردن شصت پای شما نمودم، گیر بدهید

آقای پدر! هنگام دعوا با خانوم مادر، به جای پرت کردن قابلمه و ماهی تابه به روی زمین، از چینی های توی کابینت استفاده نمایید! اکشن بودن دعوا به همین چیزاست

خانوم مادر! از مصرف هله هوله ی زیاد پرهیز نمایید! این عمل نه تنها برای سلامتی شما خوب نیست، بلکه موجب می شود که شیرتان بوی” بچه سوسک مرده” بدهد

پدر محترم ! شیر مادر برای رشد و تکامل من لازمه و من هیچ علاقه ای به خوردن شیر خشک ندارم ! لطفا شما  در مصرف شیر مادر محترم با من شریک نشوید

آقای پدر! کودکان توانایی کافی برای حفظ جیش خود ندارند و این توانایی هنگامی که شما شکم مرا “پووووووف” می کنید به حداقل می رسد! الان بگم که بعد شرمنده تون نشم...


ارسال شده در توسط جواد ابراهیم پور

به گزارش مهر، CeBit بزرگترین نمایشگاه بین المللی رایانه است که همه ساله صدها هزار بازدیدکننده را از سراسر دنیا به هانوفر آلمان جذب می کند.

سبیت 2012 که 6 مارس آغاز شد و شنبه 10 مارس به کار خود پایان داد شاهد دستاوردهای نوینی از دنیای فناوری اطلاعات، تجهیزات رایانه ای و گجتها است که در ادامه به معرفی جذاب ترین آنها می پردازیم:

 


صفحه کلید رایانه ای ایسوس (Asus Keyboard PC) - نام این گجت گویای ماهیت آن است. این محصول، یک صفحه کلید مجهز به رایانه است که با یک نمایشگر لمسی کوچک 5 اینچی کامل می شود و امکان کار در زمان حرکت را فراهم می کند.

این صفحه کلید که در دو نسخه سیمی و بدون سیم عرضه می شود، مجهز به یک تراشه 1.6 گیگاهرتزی، 1 گیگابایت حافظه رم، 16 و 32 گیگابایت حافظه داخلی، اتصالات "وای- فای" و بلوتوث، پورتهای "یو. اس. بی"، HDMI و "وی. جی. ای" است.



تلفن خانگی آندروئید (Android home phone)- با رشد تلفنهای موبایل به نظر می رسد که استفاده از خطوط تلفنهای ثابت تلفن خانگی وارد دوران افول خود شده است. در این راستا شرکت DSP Group گامی برای احیای تلفنهای خانگی برداشته است.

ثمره تلاش این شرکت، دستگاه تلفنی است که از یک نمایشگر 3.5 اینچی و اتصال "وای- فای" برخوردار است و برپایه سیستم عامل "آندروئید" عمل می کند. کاربران می توانند از این دستگاه و با خط ثابت تلفن ایمیل ارسال کنند، به رادیو گوش دهند، بارگذاری فایل داشته باشند و حتی از آن همانند یک دستگاه کنترل از راه دور برای سایر دستگاهها استفاده کنند. این شرکت از دستگاه خود با عنوان "تکامل بعدی در تلفنهای خانگی" یاد کرده است.


پخش کننده کتاب الکترونیک ایسوس (Asus eReader)- این پخش کننده کتاب الکترونیک ایسوس که DR-900 نام دارد، مجهز به یک نمایشگر 9 اینچی با وضوح تصویر 1024 در 768 پیکسل، جک هدفن 3.55 میلیمتری و ضخامت 9 میلیمتر است. اتصالات این دستگاه شامل "وای- فای" و نسل سوم با حمایت از فرمتهای ePUB، PDF و TXT و همچنین حمایت از فایلهای MP3 است. حافظه داخلی 4 گیگابایتی این پخش کننده می تواند با یک کارت "اس. دی" افزایش یابد.


سینما جیبی (Aiptek PocketCinema)- شرکت Aiptek محصولی به نام "سینما جیبی" را در نمایشگاه سبیت 2012 معرفی کرد. این محصول یک پروژکتور رسانه ای سایز جیبی است که به رایانه وصل می شود و فیلم را با کیفیت HD پخش می کند. این دستگاه می تواند در فرمت HD فیلم ضبط کند.



"تی. وی بلاب" (TVBLOB)- این دستگاه همانند یک پخش کننده رسانه ای و ضبط کننده فیلم است که به دستگاه تلویزیون متصل می شود و دارای 160 گیگابایت حافظه درایو سخت است. کاربر می تواند محتواهای چندرسانه ای را از یک رایانه و از طریق یک شبکه بی سیم به این پخش کننده منتقل کند.


رایانه کنترل شده با مغز (Brain-controlled Computer)- شرکت Guger Technologies با ارائه این دستگاه به کاربر اجازه داده است که از طریق ذهن خود رایانه را کنترل کند. این دستگاه با تداخل میان رایانه و مغز، اندازه گیری سیگنالهای مغزی و ارسال آنها به رایانه عمل می کند.



یخچال اینترنتی (Internet refrigerator)- پس از "ال. جی" اکنون شرکت کره ای سامسونگ نیز یخچالی را معرفی کرد که به اینترنت متصل است و می تواند عکسها و پرونده ها را روی یک صفحه نمایشگر نشان دهد. این یخچال مجهز به یک نمایشگر لمسی 10 اینچی "وای- فای" است که به کاربر اجازه می دهد در آشپزخانه اخبار و هواشناسی را جستجو کند.

منبع: خبرگزاری مهر


ارسال شده در توسط جواد ابراهیم پور


  نکاتی بسیار قابل تامل درباره فقـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــر



فقر اینه که 2 تا النگو توی دستت باشه و 2 تا دندون خراب توی دهنت؛


فقر اینه که روژ لبت زودتر از نخ دندونت تموم بشه؛


فقر اینه که شامی که امشب جلوی مهمونت میذاری از شام دیشب و فردا شب خانواده ات بهتر باشه؛


فقر اینه که بچه ات تا حالا یک هتل 5 ستاره رو تجربه نکرده باشه و تو هر سال محرم حسینیه راه بندازی؛


فقر اینه که ماجرای عروس فخری خانوم و زن صیغه ای پسر وسطیش رو از حفظ باشی اما ماجرای مبارزات بابک خرمدین رو ندونی؛


فقر اینه که از بابک و افشین و سیاوش و مولوی و رودکی و خیام چیزی جز اسم ندونی اما ماجراهای آنجلینا جولی و براد پیت و سیر تحولی بریتنی اسپرز رو پیگیری کنی؛


فقر اینه که وقتی با زنت می ری بیرون مدام بهش گوشزد کنی که موها و گردنشو بپوشونه، وقتی تنها میری بیرون جلو پای زن یکی دیگه ترمز بزنی و بهش بگی خوششششگلهههه؛


فقر اینه که وقتی کسی ازت میپرسه در 3 ماه اخیر چند تا کتاب خوندی برای پاسخ دادن نیازی به شمارش نداشته باشی؛


فقر اینه که 6 بار مکه رفته باشی و هنوز ونیز و برج ایفل رو ندیده باشی؛


فقر اینه که فاصله لباس خریدن هات از فاصله مسواک خریدن هات کمتر باشه؛


فقر اینه که کلی پول بدی و یک عینک دیور تقلبی بخری اما فلان کتاب معروف رو نمی خری تا فایل پی دی اف ش رو مجانی گیر بیاری؛


فقر اینه که حاجی بازاری باشی و پولت از پارو بالا بره اما کفشهات واکس نداشته باشه و بوی عرق زیر بغلت حجره ات رو برداشته باشه؛


فقر اینه که توی خیابون آشغال بریزی و از تمیزی خیابونهای اروپا تعریف کنی؛


فقر اینه که 15 میلیون پول مبلمان بدی اما غیر از ترکیه و دوبی هیچ کشور خارجی رو ندیده باشی؛


فقر اینه که ماشین 40 میلیون تومانی سوار بشی و قوانین رانندگی رو رعایت نکنی؛


فقر اینه که به زنت بگی کار نکن ما که احتیاج مالی نداریم؛


فقر اینه که بری تو خیابون و شعار بدی که دموکراسی می خوای، تو خونه بچه ات جرات نکنه از ترست بهت بگه که بر حسب اتفاق قاب عکس مورد علاقه ات رو شکسته؛


فقر اینه که ورزش نکنی و به جاش برای تناسب اندام از غذا نخوردن و جراحی زیبایی و دارو کمک بگیری؛


فقر اینه که تولستوی و داستایوفسکی و احمد کسروی برات چیزی بیش از یک اسم نباشند اما تلویزیون خونه ات صبح تا شب روشن باشه؛


فقر اینه که وقتی ازت بپرسن سرگرمی و    هابیهای تو چی هستند بعد از یک مکث طولانی بگی موزیک و تلویزیون؛


فقر اینه که در اوقات فراغتت به جای سوزاندن چربی های بدنت بنزین بسوزانی؛


فقر اینه که با کامپیوتر کاری جز ایمیل چک کردن و چت کردن و موزیک گوش دادن نداشته باشی؛


فقر اینه که کتابخانه خونه ات کوچکتر از یخچالت(یخچال هایت) باشه؛

 


ارسال شده در توسط جواد ابراهیم پور

چینیها معتقدند بودند در شروع سال نو از بین تمام حیوانات تنها دوازده حیوان را برای گردش زمین انتخاب کرده است که به ترتیب ظاهر می شوند وانسانها برحسب تولد در سال مورد نظر دارای همان خصوصیات می باشند . این حیوانات به ترتیب : موش ، گاو ، ببر ( پلنگ ) ، گربه ( خرگوش ) ، اژدها ( نهنگ ) ، مار ، اسب ، بز ( گوسفند ) ، میمون ، خروس ( مرغ و جوجه ) سگ و بالاخره خوک می باشند . شبیه همین اعتقاد نیز بین ما ایرانیان وجود دارد . سال 1391 به نام نهنگ می باشد ببینیم سال نهنگ برای ما چگونه خواهد بود .

 

 

لحظه تحویل سال 1391 هجری شمسی : سه شنبه اول فروردین ، ساعت 08:44:00 صبح



سال اژدها ( نهنگ ) :

اژدها سرشار از نیرو و شور نشاط زندگی است و تا هنگامی که جان در بدن دارد، از پستی ، ناجوانمردی ، دورویی و شایعه پردازی فاصله می گیرد و در وجود او نشانی از حیله گری و دسیسه پردازی یافت نمی شود؛ با این حال ، او به بی آلایشی و معصومیت خوک نیست ؛ افزون بر این، به سادگی فریب می خورد ، ولی در عین حال ، شهامت پذیرش اشتباه و اعتراف به آن را دارد .اژدها غالباً خود را در بدترین شرایط و موقعیت ها قرار می دهد . او آرمان خواه و کمال گرا به معنی واقعی است ، به همین علت همیشه طالب بهترین هاست . توقع او از خود و دیگران بیش از حد معقول است . وی از دیگران انتظار زیادی دارد وی در برابر ، انتظارات دیگران را تا حد امکان بر آورده می کند .اژدها بد خلق ، سرکش ، لجوج ، سرسخت و حاضر جواب است و اغلب بی اندیشه سخن می گوید . اما به رغم این ویژگی ها ، سخنان و پندهای او بسیار با ارزش است . مردم به گفته های او گوش فرا می دهند و در حقیقت نفودش بر آنان غیر قابل انکار است .




متولدین فروردین ماه = برج حمل سال نهنگ

طالع مشترک :

از پستی ها و دوروئی ها بدور است . خیلی زود گول می خورد . یک کمال گرا به معنای واقعی است . تند مزاجی و عصبانیت و یک رنگی از خصوصیات اخلاقی او به شمار می رود . قادر به انجام هر کاری است . مغرورترین موجود روی زمین است .

طالع مرد :

در برخورد با محبوبه و معشوقه اگر چه بطور کلی آدم آرامی است ، اما این آرامش نباید شما را خام بکند مخصوصاً اگر در دهه اول این ماه به دنیا آمده باشد . او زیاد حرف نمی زند ، خیلی تظاهر نمی کند و شاید حتی نتواند مرد عاشق پیشه ای جلوه کند اما اگر می توانستید به داخل قلب و مغزش رسوخ کنید با کمال تعجب می دیدید که براستی غوغایی برپاست . این ظاهر آرام در حقیقت خاکستری است که روی توده های آتش ریخته شده است . او در هر کاری – خاصه کار عشق – بلاشک یکی از جدی ترین ، صمیمی ترین و خشن ترین افراد روزگار است . به احتمال قوی هیچ یک از متولدین بروج دوازده گانه سال به اندازه متولد برج فروردین نمی تواند در عشق پابرجا باشند . صداقت و بی غل و غشی او مانع از گمراهی شما می گردد و طبیعت ایده آلیست عشق را همیشه شکوفا و آتشین نگاه می دارد .

طالع زن :

او باید از عشق خود احساس غرور کند اما این امر نباید موجب بشود که شما ذوق و استعداد او را نادیده بگیرید و هر قدر نیازمندی او به شما زیادتر باشد،باز کوشش می کند که دو برابر آن نیازمندی های شما را برآورده سازد.او می تواند از خطای دوستانش چشم بپوشد مال و وقتش را صرف دیگران کند و اما وقتی پای دل به میان آمد ناگهان موجود دیگری می شود آنچه که از آن اوست این امر قاطعیت مطلق دارد.کوچکترین خطائی می تواند حسادت او را مثل یک بمب منفجر کند . مواظب باشید که در حضورش از آرتیست های مورد علاقه خود تعریف نکنید و یا به زن دیگری ولو اینکه از دوستان او باشد کمپلمان نگویید.مردی که زنش متولد فروردین است بهتر است که در اداره منشی اش مرد باشد.این زن حد متوسط ندارد،اگر دلش بشکند در مدتی بسیار کوتاه از توده ای از آتش تبدیل به قطعه ای یخ می گردد اما نکته مهم این است که آتش تندش زود خاموش می شود در صورتی که سردی اش ابدی است .


متولدین اردیبهشت ماه = برج ثور سال نهنگ

طالع مشترک :

خداوند او را برای آسایش و خانه خلق کرده است . با اراده و بخشنده است . گفته هایش معمولاً با آرامش و نصایحش مؤثر است . از عهده هر کاری به خوبی بر می آید . محبوب خاص و عام است. عاشقی است که به دنبال عشق حقیقی می گردد .

طالع مرد :

این مرد تقریباً هرگز به چیزی اعتراض نمی کند و از شما ایرادی نمی گیرد و دیری نمی گذرد که شما با دیدن خود در خانه ای که می توانید هر کاری که دلتان خواست انجام بدهید و احساس اطمینان از اینکه شوهر تان همیشه فکر همه چیز را می کند ، از خود می پرسید که چرا قبل از ازدواج رؤیاهای طلائی زندگی در ابرها را در سر داشته اید آنقدر کار منزل و مخصوصاً رسیدگی به حساب و کتاب و دخل و خرج خواهید داشت که تقریباً مجالی پیدا نمی کنید برای آرزوهای طلائی برآورده نشده خود اشک حسرت بریزید . بله ، اینست خصوصیات یک مرد متولد اردیبهشت . نقشه کارهای فردی خود را با کمال دقت و احتیاط طرح ریزی می کند او مثل سنجاب مقداری از آذوقه خود را برای زمستان ذخیره می کند !

طالع زن :

مشهور است که زن ها خیلی بیش از آنچه تابع عقل خود باشند پایبند احساسات خود هستند اما این حرف به هیچ صورت مفهومش این نیست که یک زن متولد اردیبهشت عاقل و چیز فهم نمی باشد . او می تواند یک هم صحبت و یک همدم بسیار خوب برای یک مرد باشد ، اما شخصاً عاشق سینه چاک درگیر شدن با موضوعاتی نظیر نسبیت انیشتین و یا فرمول جاذبه در فضا نیست . اما در عین حال به قدرت جادویی زن بودن خود نیز آنقدر اطمینان دارد که بگذارد اگر شما مایل هستید آقای خانه باشید ، اما اگر شما از عهده این کار برنیامدید آن وقت خودش کنترل کارها را در دست می گیرد و هیچ بعید نیست که این کارها را به شیوه ای کاملاً مغایر با سیستم شما انجام دهد .


متولدین خرداد ماه = برج جوزا سال نهنگ

طالع مشترک :

دارای شخصیتی رنگارنگ است . زبانش نیش دار است . او با حرارت و متهوّر است . خیلی زود خویشتنداری اش را از دست می دهد . مغرورترین موجود روی زمین است . وزش یک باد و نسیم تصمیم و رأی او را بر می گرداند . در زناشویی اهل تنوع است .

طالع مرد :

گاه عاشق است و برای زنی می میرد ولی با او اخم می کند ، گاه از کسی قلباً نفرت دارد ولی از روی سیاست و مصلحت با او چنان گرم می گیرد که گویی دیگر هیچ کس را به اندازه او در دنیا دوست نمی دارد . کسانی که با او سر و کار دارند همیشه گیج و سر در گم هستند که میل باطنی و عقاید پنهانی او از چه قرار است . از این گذشته مرد متولد خرداد میل ندارد که هیچ کس ولو همسرش – ولو نزدیکترین دوستش – به خلوت دل او و ضمیر مخفی او راه یابد . او راز درونی اش را با هیچ کس در میان نمی گذارد و کسی را به صندوقچه اسرار دل خود محرم نمی کند و اگر شما همسر چنین مردی هستید بهتر است که برای گشودن صندوقچه اسرار او پافشاری نکنید و او را به حال خود بگذارید .

طالع زن :

در حالی که مجذوب قدرت روحی و هوشی یک مرد است از جانب دیگر وجودش به سودی هنر و شعر و موسیقی چشم دوخته است . او وقتی مردی را پیدا کرد که دارای قدرت خلاقیت است ، آن وقت شخصیت دوگانه اش شروع به خودنمایی می کند . او در همان لحظاتی که با مرد دلخواه خویش به تماشای یک نمایشگاه رفته و خوشحال است که سرانجام کسی را پیدا کرده که مثل خودش از دیدن تابلوهای زیبا لذت ببرد ، ناگهان وجود ثانوی از وی می پرسد که آیا این مرد هنر دوست مرد زندگی هم هست؟من حتم دارم که با توجه به مطالب فوق شما تا حدودی می توانید حدس بزنید که یک زن متولد شده در برج جوزا چه نوع موجودی است .


متولدین تیرماه = برج سرطان سال نهنگ

طالع مشترک :

رویایی و خیال باف است . همیشه در رویا به سر می برد . امور مالی از اوان کودکی توجه و علاقه او را به خود جلب می کند . عاشق نقاشی است . همیشه دستپاچه است و دلشوره دارد . عاشق لباس های شیک و تجمّلی است .

طالع مرد :

اگر شما زنی هستید که معتقدید که کرایه خانه و اقساط بدهی را باید سر موعد پرداخت کرد مطمئن باشید که مناسب ترین مرد روزگار را در کنار خود دارید . به احتمال قوی او یکی از معتقدترین افراد روزگار به لزوم تأمین زندگی است اعم از اینکه درآمدش کم باشد یا زیاد ، تمام روز را به این فکر است که چطور می تواند آینده مالی و اقتصادی خودش ، شما و بچه هایتان را به بهترین وجه تأمین کند . امور مالی یکی از موضوعاتی است که از همان اوان کودکی توجه و علاقه او را به خود جلب می کند و دیری نمی گذرد که پی می برد جمع کردن پول بهتر از خرج کردن آن است . من نمی خواهم و نمی توانم بگویم که وی هرگز یک شاهی بیخودی خرج نمی کند و پول برایش هرچه باشد شوخی نیست . او بدون شک قبل از آنکه الفبا بیاموزد،شمارش پول را یاد میگیرد و سکه ها و اسکناس های مختلف را می شناسد و قبل از آنکه پا به دبیرستان بگذارد برای خود کتابچه خرج و دخل درست می کند . ارقام موجودی اش در بانک مانند قرص مسکن قوی به اعصابش آرامش می بخشد .

طالع زن :

او به شیوه ای بسیار لطیف و زنانه ، همراه با برافروختگی صورت و حجب و حیای دخترانه است . اما روش دوم تا حدی غیر مستقیم خواهد بود و او برای ابراز منظور و حالت خود از کلیه مکر و حیله های زنانه استفاده می کند و طبیعی است که این حالت دوم مخصوصاً اگر شما هم عاشق او شده باشید ، بسیار هیجان انگیز و زیباست . اما اگر شما عاشق او و او عاشق شما باشد خیال می کنید معامله به این آسانی ها خاتمه می یابد ، ابداً . دختر متولد تیر کسی نیست که مطلوب بدست آورده خویش را به این آسانی ها از دست بدهد !


متولدین مرداد ماه = برج اسد سال نهنگ

طالع مشترک :

افراط و زیاده روی شیوه زندگی اوست . بعضی کارهایش جان انسان را به لبش می رساند . عاشقی حقیقی است . با اراده و استوار است . یک دوست واقعی است . از عهده انجام هر کاری بر می آید . براحتی پایان هر کاری را می بیند . دارای صبر ایوب است .

طالع مرد :

عشق مردان متولد مرداد ماه هرگز خالی از دردسر نیست . برای درک بهتر مطلب می توانید حرم سرایی را در نظر مجسم کنید . او ممکن است شما را به خلوتگاه خود ببرد ، وجود تان را سرشار از عشق بکند ، خواسته هایتان را خیلی بیش از حدی که انتظار دارید برآورده سازد و بعد ناگهان متوجه بشوید که عملاً در زندان قرار گرفته اید . آیا او حسود است ؟ بله ، آنچنان که شما می توانید با حروف درشت و چراغ نئون بر سر منزل بنویسید که شوهر من خیلی حسود است !

طالع زن :

چنین به نظر می رسد که خداوند در روز خلقت زن مرداد ، از نظر نشاط ، سر زندگی ، هوش ، ظرافت ، زیبایی و آزادگی حداکثر دست و دلبازی را در حق او به خرج داده است و اگر شما به علتی دارای عقده های حقارت می باشید بهتر است معاشرت خود را با او قطع کنید . از یک چنین زنی هرگز نباید انتظار داشت که از کسی پیروی کند تا حرفی از دهان شخصی بیرون می آید چشم بسته آن را قبول نماید . مردی که انتظار داشته باشد زن متولد مرداد او روی پایش بیفتد و مانند بت وی را پرستش کند،بسان کسی است که دنبال سیمرغ و کیمیا می گردد . اگر مشاهده کردید که زن متولد مرداد شما فقط پنجاه درصد موارد حرف هایتان را قبول می کند خود را آدم خیلی خوش شانسی بدانید زیرا او در صورتی که خواسته باشد خیلی مراعات حال شما را کرده باشد خود را همسر و مساوی شما می داند ، اما از سوی دیگر این را هم باید بدانید که زن متولد مرداد جواهر نایاب و گران قیمتی است که در هر کوی و برزن پیدا نمی شود و برای بدست آوردن آن باید قابلیت های فراوان داشت .


متولدین شهریور ماه = برج سنبله سال نهنگ

طالع مشترک :

دقیق و نکته سنج است . با کارهایش انسان را در شک و تردید نگاه می دارد . مغرور به خود و وسواسی است . در مورد بی ارزش ترین مسئله ها اطرافیان خود را آزرده می سازد ، معمولاً دیر ازدواج می کند !

طالع مرد :

مرد متولد شهریور ماه خیلی راحت تر از مردانی که تحت تأثیر صور فلکی دیگر هستند می تواند مجرد زندگی کند و چون ذاتاً به سرنوشت معتقد است اگر دید که با کسی رابطه عاشقانه پیدا نمی کند خیلی راحت آن را پای سرنوشت غیر قابل تغییر خود می نویسد و وضع خود را می پذیرد و به همین دلیل هم شما بسیاری از متولدین این ماه را می بینید که تا میانسالی مجرد باقی مانده اند و شکایتی هم ندارند . با توجه به آنچه که گفته شد برایتان خیی جالب خواهد بود که اگر بدانید که علیرغم بیگانگی این مرد با امور عشقی ، او در فریب دادن زن ها تبحر خاصی از خود نشان می دهد !

طالع زن :

او همان قدر که از بهم زدن کانون خانوادگی خود نفرت دارد ، از ریاکاری و دغل بازی در عشق خود نیز بیزار است . وقتی او عشق را به عنوان یک عشق حقیقی قبول کرد صداقت ذاتی اش موجب می گردد عمیقاً و از جان و دل خود را وقف آن کند و به این دلیل به هیچ کس و به هیچ چیز اجازه نمی دهد که این خلوص ملکوتی را خدشه دار سازد . او تنها زنی است که در آن واحد هم احساساتی و هم اهل عمل است . عشق زن متولد شهریور از آنچنان گرمی و خلوصی برخوردار است که بدون شک مورد رشک و حسد دیگران قرار می گیرد ، اما این گرمی مخصوصاً حصول اطمینان از خلوص آن ممکن است مدتی وقت بگیرد . این درست است که عشق ، چه از جنبه های احساسی و چه از نظر جنبه های جسمانی ، برای یک زن متولد شهریور چندان مهم به نظر نمی رسد و در او نوعی صبر و تحمل بی پایان نسبت به ابراز آن مشاهده می گردد ، اما هستند تعداد زیادی از مردانی هم که معتقدند در امور احساسی و عشقی باید خیلی آهسته و رمانتیک قدم برداشت و پیش رفت .


متولدین مهر ماه = برج میزان سال نهنگ

طالع مشترک :

متکی و مطمئن به خود است . ظاهرش با باطنش فرق زیادی دارد . خوش سلیقه و گاهی تنبل است . در عقیده خود بسیار راسخ و ثابت قدم است . قابل اعتماد برای همه است . ذاتاً قادر به درک نیازهای عاطفی ابراز نشده به هیچ کس نیست .

طالع مرد :

مرد متولد مهر در عقیده خود راسخ و ثابت قدم است ، اما فرق بین او و دیگر کسانی که دارای ثبات قدم می باشند این است که به محض آنکه با منطق تشخیص داد عقیده اش اشتباه است فوراً آن را تغییر می دهد . کسی که در ماه مهر متولد شده باشد به هیچ صورت مایل به رنجاندن دیگران نیست و اگر مشاهده می کنید که گاهی با پای رنجش خاطر با دیگران به بحث و جدل می پردازد حتم داشته باشید که از عواقب آن به کلی غافل است . او هرگز نمی خواهد از کلمه نه استفاده کند در حالی که نمی داند در بسیاری از موارد گفتن این کلمه بهتر از کج دار و مریز رفتار کردن است . تمایل شدید و غیر قابل اجتناب او از دست به دست کردن و سبک و سنگین کردن امور گاه موجب پیدایش کدورت می گردد ، در حالی که او اگر فقط احساس کند که عواطف کسی را جریحه دار کرده است و یا حتی اگر پس از سال ها پی ببرد که عشق کسی را نادیده گرفته به شدت آزرده خاطر و دلگیر می شود !

طالع زن :

خیال نکنید که داشتن یک همسر سنجیده و دقیق حوصله شما را سر خواهد برد ، درست برعکس شما در جوار یک چنین زنی ناگهان متوجه می شوید که بیش از یک ساعت است که دارید به حرف های او گوش می دهید بدون اینکه متوجه گذشت زمان شده باشید و از حرف ها و استدلال او به راه حل های باور نکردنی رسیده اید ، علت هم این است که او در تمام طول مدتی که مشغول بحث در اطراف موضوعی است لحظه ای لبخند دلنشین و معروف خود را فراموش نمی کند و شاید رعایت همین ظاهر مطلوب و چاشنی کردن لبخندهای ملیح و بکار بردن جملات دلنشین و متقاعد کننده است که موجب می شود موفقیت های زیادی در قبولاندن منطق خویش به دیگران کسب کند . او برای قانع کردن دیگران مطلقاً از منطق استفاده می کند .


متولدین آبان ماه = برج عقرب سال نهنگ

طالع مشترک :

به غیبت و بدگویی عادت دارد . حیله گری های مخصوص به خود دارد.هرگز در تلاطم ماجراهای عشقی غرق نمی شود و به نا امیدی نمی رسد . به کمترین ها در زندگی قانع است . هدف های بلند پایه را تعقیب می کند . سخت مایل است به اسرار دیگران واقف گردد .

طالع مرد :

در مقابله با حوادث با مهارت ، قدرت بسیار، آرامش و متانت خود را حفظ می کند و قیافه و برخوردش با وقایع زندگی خانوادگی و حوادث شغلی توأم با خونسردی و آرامش تمام است اما در پشت این متانت دنیایی پر جنب و جوش و پر غلیان وجود دارد که ناشی از جاذبه نیرومند پلوتو است . مواظب باشید که هرگز به شوهر متولد این ماه دروغ نگویید و احساسات او را جریحه دار نکنید و یا برخلاف پرستیژ و غرور مردانه او رفتار و گفتاری موهن نداشته باشید زیرا که انتقام و عکس العمل خشمگینانه او بسیار سوزنده و خطرناک است . در میان مردان متولد آبان ماه گل مردان خدا با ایمان که عمر و زندگی خود را وقف خدمت به خلق کنند و با فداکاری و جانبازی در راه سعادت مردم می کوشند یافت می شود که مردانی استثنایی و بزرگوارند و بار رهبری به شانه آنها هموار می شود و در نهایت عقل و درایت به وظایف انسانی خود عمل می کنند و موجب خیر و برکت می شوند .

طالع زن :

زن متولد آبان ماه با ترس بیگانه است و در عرصه مشکلات خود را به آب و آتش می زند و در دل طوفان به سوی هدف می شتابد و با جرات با مخاطرات مواجه میشود و سرانجام او را می بینیم که به گونه ای شگفت انگیز بر تمام موانع فائق می آید و موقعیت برتر خود را حفظ می کند . این زن برخلاف اکثر زن ها سر نگهدار است و خدا می داند که در گنجینه دل خویش چه اسراری نهفته دارد و شاید هم به همین علت هم هست که بر بالای دریچه دل او این جمله به خطی خوانا نوشته شده است ، خصوصی است !


متولدین آذر ماه = برج قوس سال نهنگ

طالع مشترک :

اهل واقعیت و منطق است . قاطعیت او در گفتارش خیلی زود نظر همه را به خود جلب می کند . در زندگی کمال صداقت را دارد . عاشق استقلال است . می تواند بهترین دوست باشد . کمی درشت گو است . عشق عمیقی به خانواده خود دارد .

طالع مرد :

هرگز با افکار انقلابی او مخالفت نکنید و یادتان باشد که پس از ازدواج با مردی که تحت تاثیر صورت فلکی کماندار است بیش از هر زن دیگری در معرض خطر طلاق و از دست دادن شوهر خود قرار گرفته اید . وقتی دیدید که او کمان خود را در دست گرفت و تیرهایش را یکی پس از دیگری به سوی هدفی غیرممکن رها می کند بهترین کار آن است که فکر خود را به موضوع دیگری معطوف سازید و آن وقت در یک شب عاشقانه خواهید دید که صادقانه به شما می گوید : نه براستی همسر ایده آلی برای او هستید .

طالع زن :

اگر می خواهید با همسر متولد آذر خود زندگی آرامی داشته باشید هرگز به وی دستور ندهید که چنین و چنان بکند ، بلکه خواسته های خویش را در قالب جملاتی که در جنبه در خواست دارند بیان نمائید و حتم داشته باشید که هرگز با خواسته ای انجام نشده مواجه نخواهید شد ، او اگر چه مثل هر زن دیگری مایل است که تحت الحمایه باشد اما از دستور شنیدن و فرمان بردن سخت بیزار است ، شما می توانید از پدر و مادر وی سوال کنید که آنها هم به شما خواهند که از بچگی چنین بوده است .


متولدین دی ماه= برج جدی سال نهنگ

طالع مشترک :

ندارد

طالع مرد :

او بر خلاف اغلب مردمان هر قدر بیشتر پا به سن می گذارد سر زنده تر و شاداب تر می شود و از این نظر در مسیر زندگی شما در خلاف جهت اغلب زن های دیگر است . او هرگز در نقش یک عاشق دلخسته ظاهر نمی شود . اما شعله علاقه ، بدون آنکه دیده شود ، هرگز در دل وی خاموش نخواهد شد و این شعر حافظ که می گوید : « آتشی که نمیرد همیشه در دل ماست » درباره وی کاملا صادق است . حمایت مرد متولد دی از همسر و فرزندانش زیاد و جدی است و این امر با گذشت زمان تغییر پیدا نمی کند . برای او شما همیشه همان دختر جوان خواهان حمایتی هستید که در روزهای اول آشنایی با او بوده اید و فرزندانش نیز همیشه کودکان او هستند ولو اینکه خود صاحب کودکان متعدد باشند و به شغل وزارت برسند .

طالع زن :

او وظیفه خود می داند که شما را هفته ها و یا حتی ماه ها تنها بگذارد و به منزل پدری خود برگردد از سوی دیگر او را می توانید به معنای واقعی شریک زندگی خود بدانید چه در صورت لزوم و در ضمن بحران ها با تمام وجود به کمک شما می شتابد و بدون کوچکترین اعتراضی حاضر می شود بار خانواده را چه از نظر مالی و چه از نظر احساسی و روحی بر دوش بکشد ، یک نکته دیگر را هم باید در این زمینه تذکر داد و آن این است که مانع رابطه و علاقه و تمایل شما به پدر و مادرتان نمی شود اگر والدین شما نیازمندی های مالی داشته باشند ، هیچ زنی به اندازه او کمک های شما را به ایشان تلقی نمی کند .


متولدین بهمن ماه= برج دلو سال نهنگ

طالع مشترک :

همیشه در حال انتقاد کردن است . روابط عاشقانه اش ثبات و دوام ندارد . تغییرات شخصیتیش غیر قابل پیش بینی است . به طور طبیعی قادر به ابراز محبت درونی خود نمی باشد . نحوه سخن گفتن جذابی دارد . از دروغ و نیرنگ متنفر است .

طالع مرد :

علاقه این مرد به خانواده ای که در آن متولد و بزرگ شده است ، نه تنها با ورود شما به زندگی از بین نمی رود بلکه تقلیل هم پیدا نمی کند و خیلی به نفع شماست که سعی کنید که نسبت به پدر و مادر و خواهر و برادران او علاقه مندی از خود نشان بدهید . البته این امکان وجود دارد که شما او را ظاهراً نسبت به خانواده خود بی تفاوت ببینید ، به شما توصیه می کنم که گول حالت ظاهری را نخورید و خدای ناکرده زبان به بدگویی از خواهر شوهر و مادر شوهر باز نکنید و یا نسبت به آنها بی توجهی و بی علاقگی از خود نشان ندهید ،کافیست فقط یک اتفاق ناگوار برای یکی از اعضاء خانواده وی روی بدهد تا ببینید چطور کنترل ظاهری خود را از دست می دهد و عشق پوشیده و باطنی وی ناگهان آشکار می شود .

طالع زن :

وقتی از جلوی چشم او دور شدید ، تا حدود 99 درصد از فکر و خیال او هم دور شده اید و به این دلیل هم هست که هرگز دل او برای کسی تنگ نمی شود . به هر صورت اگر این زن از شما بی وفایی دید خیلی ساده و ناگهان یک عقب گرد می کند و در خلاف جهت سابق به حرکت در می آید . در این حالت بهتر است وقت خود را برای برگرداندن او تلف نکنید . پس از آنکه روابط عاطفی او و شما قطع شد ، در عرض مدتی کمتر از یک دقیقه تمام جل و پلاس مهر و محبت شما را از فکر و قلب خود بیرون می ریزد و می توانید حتم داشته باشید که حتی یک خاطرات آن ایام را هم در فکر خود زنده نگاه نمی دارد . بر این قاعده کلی یک استثنای مهم وجود دارد زن متولد بهمن ، مثل مردی که در این ماه به دنیا آمده است ، اولین عشق واقعی خود را هرگز فراموش نمی کند !


متولدین اسفند ماه= برج حوت سال نهنگ

طالع مشترک :

اهل تفکر و منطق است.همیشه در حال بلند پروازی است.دارای موقعیت اجتماعی عالی است. بسیار باریک بین و دقیق است.کمی دو دل و خجول است.همانند آبی است که روی آتش ریخته می شود

طالع مرد :

مرد متولد اسفند متعصب نیست و هرگز به قضاوت نمی نشیند . او تا زمانی که شخصاً به کنه مطلبی پی نبرده باشد نظریه ای ابراز نمی دارد و تازه در این حالت نیز او حالت انتقاد نخواهد داشت . خیلی به ندرت ممکن است به کسی اتهامی وارد کند و در مقابل به میزان وسیع اغماض و گذشت از خود نشان می دهد و هرگز این فکر در سرشان پیدا نمی شود که ممکن است از آنچه به وی می گویند سوءاستفاده کند . عقاید و رفتار دیگران برای این شخص محترم است .

طالع زن :

ناراحت ترین مردها در جوار زن متولد اسفند احساس آرامش می کنند . او آبی است که بر روی آتش ریخته می شود . پس از چند دقیقه گفتگو مرد آشکارا درک می کند که به علت اشتباهات خود مورد سرزنش او قرار نمی گیرد و مشکلاتی را که با آنها مواجه می باشد ناچیز و غیر قابل بحث نمی شمارد،از آن گذشته زن متولد اسفند همیشه ایمان راسخ دارد که شکست های مرد زندگی او به علت ندانم کاری های دیگران است . او هرگز شوهر خود را مجبور نمی کند که قدم های سریعتری در زندگی بردارد ، موقعیت اجتماعی این مرد هرچه که باشد برای او کافی و حتی بهترین است . آیا پس از این توضیحات باز هم لازم است که بگویم چرا داشتن همسر متولد اسفند واقعاً خطرناک است ؟! بلکه درست خواندید نوشته ام خطرناک !!


ارسال شده در توسط جواد ابراهیم پور

زندگی خیلی کوتاه است، زمان زود میگذره
هیچ کسی نمیدونه فردا چه اتفاقی میافتد
هرگز همدیگر را تنها نگذارید
همدیگر را دوست داشته باشیم


اوا اکوال (Eva Ekvall) در سن 17 سالگی و در سال 2001 به عنوان زیباترین زن ونزوئلا در سال 2001 انتخاب شد و اسم او در لیست زیبا ترین و جذاب ترین زن جهان قرار گرفت...


او با تهیه کننده رادیو به نام John Fabio Bermudez ازدواج کرد و به این زوج خوشبخت یک دختر نیز اضافه شد

اما در سال 2010 زمانی که آنها جشن تولد فرزندشان رو گرفته بودند متوجه سدند که اوا دچار سرطان سینه پیشرفته شده و شیمی درمانی را آغاز شد


سال گذشته نیز عکس او روی یک مجله چاپ شد با عنوان :سرطان زیباست...


و همسر او نیز عکسی رو منتشر کرد که در آخرین لحظات دست اوا را در دستان خود گرفته


و سر انجام در 17 دسامبر 2011 او در سن 28 سالگی این دنیا رو ترک کرد




ارسال شده در توسط جواد ابراهیم پور

بیشتر انسانها گمان می کنند پیری سن بازنشستگی و دست کشیدن از تلاش و انتظار مرگ است اما کسانی که ما در این گزارش به شما معرفی می کنیم جور دیگری می اندیشند.
ما شما را با چند تن از متفاوت ترین افراد مسن جهان آشنا می کنیم



مسن ترین فردی که در دنیا در قید حیات است



آنتیسا خویچاوا، از اهالی سابق اتحادیه جماهیر شوروی ساکن جورجیا، متولد سال 1880 است. بدین ترتیب وی با 130 سال سن سالخورده ترین فرد در زمان حاضر محسوب می شود.

 

مسن ترین فردی که دیگر در قید حیات نیست


لی چینگ یون یک مرد چینی است که بعد از 197 سال زندگی 23 زن و 180 نوه دارد!
لی چینگ یون از دنیا رفته اما بر اساس آخرین امار ها او مسن ترین انسان روی زمین بوده است!
خیلی ها راجع به نحوه ی زندگی کردن او و رژیم غذایی اش کنجکاو هستند.
راز و رمز یک زندگی طولانی چیست؟
مشاور لی چینگ یون راز داشتن یک زندگی طولانی را به او آموخته است : نداشتن استرس،آرام راه رفتن و خوب خوابیدن!
خود لی چینگ یون اعتراف کرده که در سال 1736 متولد شده و 197 سال زندگی کرده است.



مسن ترین پزشک دنیا



دکتر والتر واتسون، مشهور به " پاپا داک" به معنی بابا دکتر، تا به حال شاهد به دنیا آمدن 18000 کودک با کمک دستان خود بوده است. او در سن 100 سالگی ، بیش از 60 سال سابقه کاری پزشکی خود را پشت سر می گذارد.



مسن ترین چترباز دنیا


گئورک مویس، زمانی که در سال 2009 به همراه نوه اش از بالای آسمان خراشی به پرواز در آمد به همگان ثابت کرد که او شجاعتش را با وجود گذر سن از دست نداده است. او هم اکنون 97 سال دارد.



مسن ترین کلاس اولی دنیا



ما زئوکسین، 102 ساله، از اهالی چین با حضور در سر کلاس سال اول مدرسه به همگان ثابت کرده است که هیچ گاه برا ی تحصیل دیر نیست. او از 13 سالگی در کارخانه ریسندگی کار کرده است و هرگز فرصت نکرده بوده به عنوان یک کودک بر سر کلاس درس حاضر شود. او می گوید نشستن بر سر کلاس درس، آرزویی بوده که امروز به حقیقت پیوسته است.


مسن ترین بازیکن پینگ پنگ دنیا



در طی مسابقات بین المللی پینگ پنگ 2010 در چین در بین 2000 بازیکن شرکت کننده، درتی دی لو از استرالیا با 100 سال سن، مسن ترین فرد شرکت کننده محسوب می شد. انگیزه و شوق او در این بازی ها ستودنی است.



مسن ترین زنی که هرگز ازدواج نکرده است



کلارا مدمور، 105 ساله، ساکن آمریکا، دختری که تا به حال هرگز ازدواج نکرده است. او علت این موضوع را مشغله بیش از حد خود در زندگی عنوان کرده است. او غرق شدن کشتی تایتانیک و جنگ جهانی اول را به خوبی به خاطر دارد.

مسن ترین دریافت کننده اسکار بهترین بازیگر

"کریستفر پلامر" بازیگر کانادایی توانست؛ در هشتاد و چهارمین دوره‌ی مراسم اسکار، نام خود را به عنوان مسن‌ترین بازیگر برنده‌ی جایزه‌ی اسکار به ثبت برساند و رکورد جدیدی را خلق کند.
"پلامر" متولد 13 دسامبر 1929 میباشد و در هنگام دریافت جایزه 82 سال و 75 روز سن داشت، که تاکنون هیچ بازیگری چه در‌میان مردان و چه درمیان زنان نتوانسته بود در این سن جایزه‌ی اسکار را دریافت کند، او که برای بازی در فیلم "آغاز کنندگان" برنده جایزه‌ی بهترین بازیگر نقش مکمل شد، که پیش از آن نیز توانسته بود همین جایزه را از جشنواره‌های معتبری چون "بفتا" و "گلدن گلاب" دریافت کند.

این بازیگر در آخرین دوره‌ی مراسم اسکار توانست رکورد "جسیکا تاندی" را بشکند و در صدر لیست قرار گیرد، او همچنین در سال 2010 نیز نامزد در‌یافت این جایزه شده بود که نتوانست به آن دست پیدا کند.
فیلم بعدی"پلامر" (بزرگترین مبارزه ی محمد علی ) نام دارد که در مراحل آغازین قرار دارد.
او پس از دریافت جایزه احساس خود را اینگونه توصیف کرد:
«نمی‌دانم پیرترین برنده‌ی جایزه اسکار بودن چه احساسی دارد. چارلی چاپلین هم در سن 83 سالگی اسکار افتخاری دریافت کرد و فکر می‌کنم او هم احساسی شبیه من داشت. من از زمانی که از مادر متولد شدم فکر سخنرانی دریافت جوایز اسکار را در ذهن داشتم.»


ارسال شده در توسط جواد ابراهیم پور
<      1   2   3   4   5   >>   >